خدمات ما

کارگو چین به دبی 🚢

اشتراک گذاری:

کارگو چین به دبی

همه چیز درباره کارگو چین به دبی

کارگو چین به دبی یکی از پر کاربرد ترین روش های حمل کالا می باشد. با توجه به شرایط کشور و تحریم های موجود بسیاری از واردکنندگان مجبور هستند به حمل دریایی از چین به دبی روی بیاورند. اما چه دلایلی باعث میشود شما کالای خود را از چین به دبی حمل کنید؟

در ادامه به شرح دلایل حمل و ارسال کالا از چین به دبی و عوامل و شرایط آن خواهیم پرداخت.

کارگو چین به دبی

زمان کارگو چین به دبی

کارگو چین به دبی توسط شرکت چینیران به صورت هفتگی صورت میگیرد. هر هفته یک کانتینر 40 فوت را برای ارسال به بنادر امارات شامل بندر جبل علی و شارجه ارسال میکنیم. در ارسال کالا به صورت کارگو چین به دبی حداقل میزان ارسال کالا نیم متر مکعب است.

زمان ارسال کالا از چین به دبی به صورت دریایی برای خرید از چین و ارسال کالا به ایران ، بین 30 تا 35 روز است و این زمان شامل حمل و ترخیص کالای شما میشود. پس از ارسال کالا به دبی و ترخیص در گمرک دبی، دفتر ما در امارات، کالا را به آدرسی که شما به ما ارائه داده اید بدون دریافت هزینه ای تحویل خواهد داد.

همچنین در ادامه به نحوه پرداخت هزینه کارگو چین به دبی خواهیم پرداخت.

کارگو چین به دبی

کارگو چین به دبی

دلایل کارگو چین به دبی

  • ممنوعیت واردات به صورت خرده بار دریایی
  • تحریم و عدم پذیرش فروشنده کالا برای ارسال کالا به مقصد ایران
  • قیمت پایین تر و سرعت بیشتر در ارسال بار از چین به دبی
  • ارسال کالا به مناطق آزاد جنوبی کشور

ممنوعیت واردات به صورت خرده بار دریایی

در بسیاری از موارد و به دلیل ممنوع بودن ارسال خرده بار دریایی به ایران و عدم صدور بارنامه تفکیکی، بسیاری از واردکنندگان روش کارگو چین به دبی را انتخاب میکنند. در این روش ارسال کالا بسیار ساده تر و هزینه آن نسبت به دیگر روش ها بسیار کمتر است.

برای مثال اگر شما قصد واردات کالا خریداری شده خود را از چین به ایران داشته باشید، و کالای خریداری شده شما از یک کانتینر 20 فوت کمتر باشد یا باید کالای خود را به صورت هوایی ارسال کنید، که هزینه ارسال کالا به صورت هوایی به مراتب بیشتر از ارسال بار به صورت دریایی است. و یا کالای خود را در یک کانتیر قرار دهید که بیشتر فضای آن خالی میماند.

کارگو چین به دبی

<< پیشنهاد ویژه چینیران >>>>> ترخیص کالا از گمرک و ترخیص کالا از چین با بهترین نرخ سال 1401 >>

 چاره کار ممنوعیت واردات خرده بار دریایی

در همین حال که بین ارسال بار به صورت هوایی و یا ارسال بار به صورت دریایی به ایران فکر میکنید، روش کارگو چین به دبی خود را پدیدار میکند و تمام معادلات را بر هم میزند و قوانین دست و پا گیر را در چشم بر هم زدنی سهل و آسان میکند.

برای کارگو چین به دبی، چه مقدار از بار مناسب است؟

از یک کارتن تا یک کانتینر. بله درست متوجه شده اید از یک کارتن تا یک کانتینر شما میتوانید حتی یک کارتن را به صورت دریایی از چین به دبی ارسال کنید و هزینه همان یک کارتن را پرداخت کنید.

تحریم و عدم پذیرش فروشنده کالا برای ارسال کالا به مقصد ایران

یکی دیگر از دلایل کارگو چین به دبی به دلیل تحریم کشورمان ایران است. در شرایط کنونی بسیاری از کارخانجات در چین به دلیل مبادلات گسترده تری که با آمریکا دارند و یا خود شرکت به صورت چند ملیتی اداره میشود، تمایل ندارند اساند فروش کالا به ایران داشته باشند.

هر چند این روند کاری در تجارت بین الملل جایی ندارد ولی نباید قدرت آمریکا در اقتصاد جهان را دست کم گرفت. وقتی به گردش مالی ماهانه کشور چین با کشور آمریکا نگاهی می اندازیم متوجه میشویم حتی با یک تهدید در گفتار و در یک قانون نا نوشته، کارخانجات و شرکت های بزرگ در چین از ترس تحریم های احتمالی امریکا دست از تجارت با شرکت های ایرانی بکشند. و خروج شرکت های چینی در حوزه تولید خودرو از ایران نیز مهر تاییدی است بر این موضوع.

کارگو چین به دبی

راه حل همیشه وجود دارد

مهمترین پارامتر در تجارت، سود حاصل از تجارت است و چین همیشه به دنبال آنست. شاید این تجربه را داشته باشید که در تجارت با چین، فروشندگان بسیار تلاش میکنند تا شما را به هر نوعی برای خرید محصولاتشون ترقیب کنند و دست از پیگیری نمیکشند.

حتی وقتی آن فروشنده با توجه به شرایط تحریم نمیتواند کالا را به شما ارائه کند هم این امر را با اکراه و ناراحتی بیان میکند. اما اینجا نقش دبی باز در تجارت ایران و چین پر رنگ میگردد. شرکت چینیران با تجربه کافی و سابقه طولانی در طول زمانی قریب به 15 سال و بررسی بیش از هزاران پرونده صادراتی در چین به یک روش ویژه دست پیدا کرده تا مشکلات شما تجار گرامی را بر طرف نماید.

شرکت چینیران میتواند با مذاکره با شرکت تولید کننده، کالا را به مقصد امارات متحده حمل کند و اسناد مورد نیاز فروشنده را برای دریافت جایزه صادراتی تامین کند و کالای شما را از دبی به ایران انتقال دهد. همچنین در این فرایند هیچ تغییری در بارنامه شما صورت نمیپذیرد.

کارگو چین به دبی

نحوه تسویه و هزینه کارگو چین به دبی

نحوه تسویه و نوع پرداختی در این روش به صورت شناور و قابل تغییر بسته به درخواست شماست. همچنین امکان پرداخت به صورت ریال یا درهم و یا یوان برای شما تجار گرامی میسر است. در این مطلب به صورت تخصصی کارگو چین به دبی را بررسی کردیم و نحوه حمل بار دریایی از مبدا چین به مقصد دبی را شرح دادیم. پیشنهاد می کنیم حتما مقاله واردات و حمل بار از چین به دبی را مطالعه نمایید.

کارگو چین به دبی

قیمت پایین تر و سرعت بیشتر در ارسال بار از چین به دبی

بندر جبل علی در دبی یکی از بزرگترین و پر رفت و آمد ترین بنادر خاورمیانه است و مقصد ابتدایی بسیاری از کالا های منطقه را در بر میگیرد.

از این رو تمام خطوط کشتیرانی از چین به این مقصد خط مستقیم دارند. این امر باعث میشود در تمام طول سال شما در هر روز میتوانید چندین شرکت را برای حمل کالای خود انتخاب کنید. تنوع در انتخاب باعث رقابت شرکت ها برای به دست آوردن سهم بیشتر از این بازار، اقدام به پایین آوردن قیمت ها بزنند.

کارگو چین به دبی

ارسال کالا به مناطق آزاد جنوبی کشور

بسیاری از بازرگانان  در جنوب کشور کالا های خود را از دبی تهیه میکنند. و بیش از 90 درصد سهم لنج داران ایران را بنادر دبی به خود اختصاص میدهند. تجارتی سنتی که در سالیان گذشته تا به امروز ادامه داشته است و در سالهای گذشته دچار تغییراتی شگرف شده است.

از این رو بسیاری از واردکنندگان عزیز کالا های خود را برای ارائه، در مناطق آزاد از چین خریداری کرده و آن را به صورت کارگو چین به دبی حمل و رسانده، و با لنج به مناطق آزاد میرسانند.

کارگو چین به دبی

شرکت چینیران مفتخر است با کادر مجرب و کار آزموده در تمامی مراحل تجارت شما از خرید، ارسال حواله، بسته بندی کالا و حمل دریایی از چین به دبی و ترخیص کالا، شما را یاری نماید. فقط کافیست در روی لینک زیر ضربه زده و با کارشناسان ما در این زمینه ارتباط بر قرار کنید. ارتباط با کاشناس حمل در واتس آپ

همچنین بخوانید

مقالات و اخبار کاربردی

مطالب کاربردی

حمل دریایی از چین

حمل دریایی از چین به ایران

حمل دریایی از چین به ایران و امارات حمل دریایی از چین یکی از مهم‌ترین مسیرهای تجارت جهانی است. چین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای...

ادامه مطلب

یک فکر در مورد “کارگو چین به دبی 🚢

  1. محمدرضا گفت:

    مطلب خوبی بود

    1. کارشناس چینیران گفت:

      سلام دوست عزیز ممنونم برای نظرتون
      برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02162999697 تماس بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
نیاز به راهنمایی دارید؟