خدمات ما

واردات دستگاه لیزر موهای زائد

اشتراک گذاری:

واردات دستگاه لیزر موهای زائد از چین

واردات دستگاه لیزر موهای زائد

واردات دستگاه لیزر موهای زائد از چین و دبی از جمله مواردی است که به مجوزهای خاص و تجربه کافی برای حمل و نقل و ترخیص آن نیاز دارید.

چین در حال حاضر با بیش از 100 کمپانی در زمینه تولید دستگاه های زیبایی و لیزر موهای زائد در رتبه نخست صادرات این دستگاه در دنیا قرار دارد و بیشترین سهم را این صنعت به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید : خرید از چین

واردات دستگاه لیزر موهای زائد

تماس با کارشناسان چینیران

نحوه واردات دستگاه لیزر موهای زائد چگونه است؟

مراحل واردات دستگاه لیزر موهای زائد درست مانند  سایر کالاها می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد میکنیم حتما مقاله‌ی واردات عمده از چین را مطالعه کنید.

به طور کلی مراحل واردات از چین شامل موارد زیر می‌شود:

همچنین میتوانید برای انتخاب بهترین کالا برای واردات از چین را در پست جدید ما از چینیران ببینید تا هنگام واردات بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • انتخاب کالا
  • انتخاب تامین کننده و بررسی ماهیت آن
  • پرداخت هزینه کالا به صورت حواله یوان و یا حواله دلار یا روش های دیگر
  • حمل کالا (به صورت دریایی و هوایی)
  • ترخیص کالا

واردات دستگاه لیزر موهای زائد

خرید و واردات دستگاه لیزر موهای زائد از چین

نکته دیگری که در مورد خرید و واردات دستگاه لیزر موهای زائد باید در نظر بگیرید توان و یا قدرت دستگاه است که 600 وات تا 1600 وات میباشد.

در بعضی موارد فروشندگان برای گمراهی خریداران از توان های بالاتری مثل 2200 وات تا 2400 وات برای بالا بردن ارزش دستگاه استفاده میکنند. که باید گفت در هیچ کجای دنیا دستگاهی با این توان تولید نشده است.

بررسی سابقه کاری فروشنده خارجی یکی دیگر از مواردی است که در هنگام خرید کالا باید به آن توجه کرد.

مانند مدت زمان فعالیت شرکت مربوطه در زمینه تولید دستگاه های زیبایی، تعداد افراد مشغول در این شرکت، تعداد دستگاه تولید شده توسط این شرکت در یک سال، کشورهایی که به آن صادرات داشته است و در نهایت بررسی پرونده شکایات از این شرکت.

تا با بررسی آن متوجه شوید که آیا شخص یا شرکتی پیش از شما از آن شرکت بابت تخلفات ناشی از عدم تحویل دستگاه و یا عدم تطابق مدل فروخته شده با دستگاه خریداری شده از فروشنده شکایت کرده است یا خیر.

انواع دستگاه لیزر موهای زائد

مدل های مختلفی از دستگاه لیزر برای موهای زائد طراحی و تولید شده اند. که از معروف‌ ترین و کاربردی‌ ترین آن ها عبارتند از:

  • دستگاه لیزر الکساندرایت
  • دستگاه لیزر دایود
  • دستگاه لیزر روبی
  • دستگاه لیزر ND : YAG
  • دستگاه لیزر آی پی ال IPL
  • دستگاه لیزر ترکیبی soprano ice platinum
  • دستگاه لیزر ICE Platina Plus و ICE Platinum

واردات دستگاه لیزر موهای زائد

واردات دستگاه لیزر از چین به دبی 

از مواردی که در زمان حمل این دستگاه لیزر باید به آن توجه کرد، نوع حمل این ماشین آلات است. که به 2 روش دریایی و هوایی امکان پذیر است. در نوع کارگو از چین به صورت دریایی هزینه های حمل نسبت به حمل هوایی بسیار کمتر و زمان حمل نیز بیشتر است.

ولی در روند ترخیص و هزینه ترخیص تفاوتی بین حمل هوایی و دریایی وجود ندارد. در هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد از چین باید به نکاتی همچون شرکت سازنده، قیمت دستگاه، توان دستگاه و مدت زمان ضمانت آن دقت فرمایید.

توجه داشته باشید در بعضی از مدل های موجود مانند مدل تیتانیوم از سیستم آب خنک، برای خنک کردن دستگاه استفاده میشود. باید پیش از حمل برای کاهش هزینه از خالی شدن محفظه ذخیره آب مطمئن شوید.

به این دلیل که در هنگام حمل بار به صورت هوایی، در صورت وجود آب یا هر ماده مایع که حالت روندگی داشته باشد، شرکت حمل هزینه بیشتری بابت حمل آب کالا اخذ میکند. اما در مورد حمل دریایی این نکته وجود ندارد و نیازی به تخلیه آب درون دستگاه نیست.

مجوزهای لازم برای ترخیص دستگاه لیزر موهای زائد

برای واردات دستگاه لیزر با توجه به اینکه در دسته بندی کالاهای پزشکی قرار دارد، به مجوز های پزشکی از سازمان بهداشت و غذا و دارو، مجوز فنی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای مصرف انسانی و مجوز ارزی دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری – تخصیص ارز نیاز دارید.

شرایط کسب این مجوزات برای عموم ازاد نیست و بسیار دشوار و زمان بر است.

شرکت حمل و نقل بین المللی چینیران با سابقه بیش از 10 سال در زمینه واردات کالا از چین ، حمل کالا از چین ، ترخیص کالا از چین و تامین، خرید و حمل کالاهای پزشکی به خصوص دستگاه لیزر برای موهای زائد، به صورت تخصصی فعالیت می‌کند.

چینیران میتواند در تمامی مسیر شما را یاری نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین قوانین گمرکی با کارشناسان چینیران از طریق شماره ۶۲۹۹۹۶۹۷-۰۲۱ تماس بگیرید.

واردات دستگاه لیزر موهای زائد

شاید برای شما سوال پیش بیاید که چگونه میتوان تمام این موارد را در کمترین زمان بررسی کرد؟

جواب باز به شرکت چینیران ختم میشود. چینیران با توجه به دارا بودن دفتر بازرگانی در چین میتواند تمام موارد بالا را در کمترین زمان ممکن برای شما بررسی کند.

در صورت نیاز هزینه های مربوط به خرید کالا را برای شما پرداخت کند و دستگاه را به روش دلخواه شما چه به صورت دریایی و یا هوایی حمل و به شما تحویل دهد و تضمین قیمت خدمات نسبت به دیگر شرکت های فعال در این زمینه را هم به شما بدهد.

ما در تمام این مسیر و در راستای پیشرفت روزافزون کسب کار شما و واردات دستگاه لیزر موهای زائد در کنار شما هستیم.

برای تجارتی پرسود با واردات مگنت یا آهنربا از چین کلیک کنید.

مقالات و اخبار کاربردی

مطالب کاربردی

حمل دریایی از چین

حمل دریایی از چین به ایران

حمل دریایی از چین به ایران و امارات حمل دریایی از چین یکی از مهم‌ترین مسیرهای تجارت جهانی است. چین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای...

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
نیاز به راهنمایی دارید؟