خدمات ما

حمل هوایی از چین به ایران

اشتراک گذاری:

حمل هوایی از چین

حمل هوایی از چین

حمل هوایی از چین یکی از ابزارهای حیاتی برای تجارت جهانی است. با توجه به پیشرفت صنعت جهانی و نیاز روزافزون به تجارت بین‌المللی، حمل هوایی از چین به ایران به عنوان یک روش سریع و مؤثر در انتقال کالاها و محموله‌ها به سراسر جهان شناخته می‌شود. در این مقاله جدید از شرکت چینیران ، به بررسی اهمیت حمل هوایی از چین در تجارت جهانی، مزایا و چالش‌های آن، و نیز آینده حمل و نقل هوایی از این کشور می‌پردازیم.

حمل هوایی از چین به ایران یکی از مهمترین پارامتر های بازرگان در خصوص تجارت با کشور چین میباشد. شاید به عنوان یک بازرگان این موضوع را تجربه کرده باشید که در یک بازه زمانی کوتاه نیاز مبرم به یک کالا یا مواد اولیه داشته باشید.

به روش انتقال کالاها و محموله‌ها به وسیله هواپیماها از یک مکان به مقصد دیگر اطلاق می‌شود. این روش حمل و نقل، به دلیل سرعت بالا و امکان انتقال کالاها به نقاط دوردست جهان، جایگاه ویژه‌ای در صنعت تجارت بین‌المللی دارد.

اما بعد از استعلام قیمت حمل بار هوایی به ایران دچار سردرگمی میشوید و شاید قیمت های حمل بسیار بیشتر از انتظار شما باشد.

حمل هوایی از چین

دلایل استفاده از حمل هوایی

استفاده از حمل هوایی برای افراد مختلف با توجه به نوع بارشان، دلایل متفاوتی دارد اما در ادامه به چند مورد از دلایل استفاده از حمل هوایی می پردازیم

1. اولین و مهمترین دلیل استفاده از حمل هوایی از چین این است که روش حمل هوایی سریع ترین روش ممکن برای جابه جایی  کالا است.
اگر شما برای جابه جایی کالای خود عجله دارید و قصد دارید بارتان در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان برسد، بهترین روش، روش حمل هوایی از چین است.

مثلا این زمان برای حمل، تحویل و ترخیص هوایی از کشور چین، از زمانی که بار شما به انبار ما در چین برسد تا زمانی که به شما تحویل داده شود بین 7 تا 10 روز می باشد.

2. یکی دیگر از دلایل استفاده از روش حمل هواییاز چین این است که وزن بار شما پایین است و در صورتی که نرخmin وزن حمل دریایی برای بارتان محاسبه شود، ( برای مثال این min وزن در شرکت چینیران 0.5 cbm است ) در این حالت اگر حجم بارتان زیر 0.5 متر مکعب باشد به نرخ هماه 0.5 محاسبه میشود، پس در این صورت روش دریایی برایتان به صرفه نیست و بهتر است از طریق حمل هوایی اقدام کنید.

اگر در مورد روش حمل بارتان دچار سردرگمی شده اید، جای هیچگونه نگرانی نیست چرا که کارشناسان تیم چینیران با توجه به نوع بار و مقدار و وزن بارتان، محاسبه های لازم را انجام داده و بهترین روش حمل را به شما پیشنهاد میدهند.

بیشتر بخوانید : خرید از چین

حمل هوایی از چین به ایران

تفاوت حمل دریایی و هوایی از چین به ایران

یکی از مهم ترین تفاوت های حمل دریایی و هوایی در مدت زمان رسیدن بار است.

برای مثال این زمان، برای حمل بار از چین به دبی به همراه ترخیص و تحویل در چین و دبی برای حمل هوایی بین 7 تا 10 روز طول میکشد.

در صورتی که این زمان در حمل دریایی، از زمانی که بار به انبار چینیران در کشور چین برسد تا تحویل در دبی بین 35 تا 45 روز میباشد.

یکی دیگر از تفاوت های حمل دریایی و هوایی در این است که

حمل دریایی برای کالاها و بارهایی غالبا با حجم و وزن بالا ( مانند ماشین آلات صنعتی، دستگاه ها و بار هایی که وزن و حجم بالایی دارند) مناسب تر است البته این به این معنا نیست که حجم و وزن پایین را نمیتوانید به صورت حمل دریایی از چین حمل کنید اما برای مثال اگر شما بخواهید یک دستگاه ماشین بیل مکانیکی و یا ماشین حفاری و یا دستگاه تولید بیسکوییت و ماشین آلاتش را حمل کنید، به دلیل حجم و وزن بالا نمیتوانید از طریق حمل هوایی اقدام کنید و باید حتما از روش حمل دریایی اقدام کنید.

یکی دیگر از تفاوت های حمل هوایی و دریایی نرخ آنهاست ، با اینکه مدت زمان رسیدن بار های دریایی بیشتر از بارهای هوایی طول میکشد اما نرخ حمل دریایی بسیار پایین تر از حمل هوایی می باشد.

با این حال باز هم صرفه اقتصادی برای شما بستگی به میزان بارتان دارد که بهترین روش برای شما کدام است؟

حمل هوایی از چین

عوامل تاثیرگذار در نرخ حمل هوایی از چین

چند عامل مهم وجود دارد که در نرخ حمل هوایی و همینطور دریایی تاثیر دارند و قبل از هماهنگی با شرکت حمل باید این موارد را با آنها در میان بگذارید مانند:

1. اینکه نوع بار (ماهیت کالا) چیست؟
2. اینکه دارای برند،
3. باتری،
4. پودر،
5. مایعات
6. یا مگنت است یا خیر؟
7. و اینکه آیا جزو کالاهای خطرناک میباشد یا خیر؟

موارد بالا همگی از عواملی هستند که روی هزینه حمل هوایی از چین تاثیر گذارند. و قبل از خرید و تهیه کالا باید به این موارد توجه داشته باشید.

تماس با شرکت چینیران برای حمل هوایی از چین

حمل هوایی از چین

تماس با شرکت چینیران برای حمل هوایی از چین

حمل هوایی از چین

چگونه میتوان هزینه حمل هوایی از چین را کاهش داد؟

کاهش هزینه حمل و نقل از چین به صورت هوایی به چند پارامتر بستگی دارد که در ادامه به بررسی آن میپردازیم:

بسته بندی کالا برای حمل هوایی از چین به ایران

بسته بندی کالا یکی از مهمترین پارامتر ها در کاهش هزینه حمل هوایی است. برای مثال اگر در هنگام خرید از چین، تامین کننده برای سهولت در ارسال کالا از پالت چوبی استفاده کند، شما را مجبور به پرداخت هزینه لیفتراک در مبدا و مقصد میکند. کما اینکه شما به جز کالای خود یک پالت چوبی را نیز به همراه کالای خود با هزینه حمل هوایی به مقصد ارسال کرده اید.

بیشتر بخوانید : خرید از چین

حمل هوایی از چین

حمل هوایی از چین

وزن کالا برای حمل هوایی از چین

وزن کالای شما تعیین کننده میزان قیمت هزینه حمل شماست. برای مثال یک تاجر در زمینه واردات مواد اولیه برای کارخانه خود یا دیگران هستید. نیاز ماهانه شما برای واردات از چین به صورت هوایی بسته به شرایط فصلی و نیاز بازار 500 تا 700 کیلوگرم میباشد. اما اگر با در نظر گرفتن ظرفیت تولید و شرایط پیش رو اقدام به حمل هوایی 1000 تا 1400 کیلوگرم از مواد اولیه کارخانه مورد بحث کنید تا حدود 30% از هزینه های حمل شما کاهش پیدا خواهد کرد.

<< چینیران شما را در تمامی مراحل خرید از علی اکسپرس ، حمل کالا و ترخیص کالا همراهی خواهد نمود >>

حمل هوایی از چین

حمل هوایی از چین

فرودگاه مبدا برای حمل هوایی از چین

یکی دیگر از موارد مهم در خصوص حمل هوایی ارزان انتخاب بهترین فرودگاه در کشور مبدا است. نمایندگی شرکت های هواپیمایی با توجه به تعداد پرواز های صورت گرفته در برنامه پروازی و افزایش و یا کاهش تقاضا، اقدام به افزایش و یا کاهش قیمت حمل هوایی میکنند.

برای مثال فرودگاه پکن برای پروازهای خروجی به ایران با افزایش تقاضا رو به رو میشود. این افزایش تقاضا برای ارسال کالا با توجه به محدود بودن، امکان بار در هر پرواز با افزایش قیمت همراه است. و یا بلعکس، با افزایش تقاضا در فرودگاه شنزن با توجه به نزدیک بودن این فرودگاه به فرودگاه گوانگجو نمایندگی های شرکت حمل در فرودگاه گوانگجو برای رقابت اقدام به کاهش قیمت حمل هوایی میکنند.

تماس با شرکت چینیران برای حمل هوایی از چین

حمل هوایی از چین

حمل هوایی از چین

شرکت حمل هوایی از چین

شرکت حمل به عنوان نماینده شما در کشور چین سهم به سزایی در هزینه های حمل شما ایفا میکند. تمامی موارد فوق که در این مطلب بررسی گردید، مانند انتخاب بهترین بسته بندی و انتخاب بهترین فرودگاه به شرکت حمل طرف قرار داد شما بستگی دارد. نکته اساسی دیگر در خصوص قیمت حمل، در نظر گرفتن شرایط و تاریخ احتمالی حمل کالای شماست. شرکت های حمل با در نظر گرفتن بهترین تاریخ با توجه به تقویم کشور مبدا باید نسبت به رزرو بهترین تاریخ اقدام کنند.

تماس با کارشناسان چینیران

حمل هوایی از چین

حمل هوایی از چین

مطالب دیگر : خرید از چین

ترافیک هوایی برای حمل هوایی از چین

زمان ارسال نیز شامل دیگر مواردی است که در قیمت حمل هوایی از چین تأثیرگذار است به طور مثال بیشترین ترافیک هوایی ارسال بار پیش از تعطیلات سال نو کشور چین است.

لیست فرودگاه های با اهمیت برای حمل هوایی از چین

  1. فرودگاه پکن beijing
  2. فرودگاه PVG شانگهای
  3. فرودگاه SZX شهر شنزن
  4. فرودگاه CAN گوانگجو

تماس با شرکت چینیران برای حمل هوایی از چین

حمل هوایی از چین

حمل هوایی از چین

آیا ارزش کالای شما در هزینه حمل هوایی از چین به ایران تاثیر گذار است؟

در جواب باید بگوییم خیر. ارزش کالای شما به هیچ عنوان در هزینه حمل کالا تاثیرگذار نیست. تنها پارامتر مهم در حمل هوایی کالا وزن و حجم کالای شما میباشد. شرکت چینیران با تجربه ای 15 ساله در زمینه خدمات حمل و نقل، بهترین خدمات حمل و نقل هوایی و کارگو از چین به ایران به صورت دریایی را به شما تجار عزیز نوید میدهد. فقط کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و حمل هوایی ارزان چین به ایران را تجربه کنید.

حمل بار هوایی از چین

حمل هوایی از چین با شرکت چینیران

شرکت حمل و نقل بین المللی چینیران با سالها تجربه در زمینه حمل هوایی، دریایی زمینی و ریلی و با تکیه بر تجربه و علم کارشناسان متخصص خود، همواره سعی داشته است بهترین خدمات را در کنار مناسب ترین نرخ به شما تاجران عزیز ارائه دهد.

*خدمات دیگر چینیران* ترخیص کالا از چین

مقالات و اخبار کاربردی

مطالب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
نیاز به راهنمایی دارید؟