خدمات ما

خرید عمده و واردات قاب گوشی از چین

اشتراک گذاری:

واردات قاب گوشی از چین

در قرن 21 که تعداد کاربران تلفن همراه روز به روز در حال افزایش است، هر ساله هزاران لوازم جانبی موبایل از چین به ایران وارد می شود. کاور یا قاب موبایل از پرمصرف ترین این محصولات است. در ادامه این مقاله تمام تجربیات 10 ساله خود را درباره خرید عمده و واردات قاب گوشی از چین به ایران را در اختیارتان قرار داده ایم، پس تا انتهای این مطلب با چینیران همراه باشید.

وضعیت بازار قاب گوشی در ایران

همانطور که میدانید، زمانی که گوشی جدیدی به بازار معرفی می‌شود، تقریبا 99 درصد خریداران همراه آن یک قاب مناسب خریداری کرده تا گوشی را در برابر ضربه ها و آسیب های احتمالی ایمن کنند تا در هزینه تعمیرات صرفه جویی شود. علاوه برآن برخی از مصرف کنندگان برای این که موبایلشان ظاهری منحصر به فرد داشته باشد ممکن است چندین بار، قاب یک گوشی را تعویض کنند.

در کل واردات قاب موبایل علاوه بر تقاضای زیاد از حاشیه سود بالایی برخوردار است. طبق برسی که توسط مراکز خرید موبایل انجام شد، حاشیه سود کاور موبایل رقمی بین 20 تا 300 درصد تخمین زده شد.

حتما بخوانید: واردات گلس موبایل از چین

انواع قاب گوشی

کلیه قاب های گوشی در انواع مختلف با تنوع رنگی بالا و مناسب با سلیقه مشتری تولید می شوند، در ادامه با انواع آن آشنا می شویم.

  • قاب سیلیکونی: (این نوع کاور ها پلاستیکی هستند و در اکثر فروشگاه های لوازم جانبی یافت می شود و ایمنی مناسبی را ارائه می دهند و جزء پرفروش ترین قاب گوشی محسوب می‌شود.)
  • قاب های کلاسوری: (جنس این نوع کاور ها اغلب چرمی هستند و طرح کیف تاشو دارند و درب آن ها معمولا آهن ربایی است.)
  • قاب پارچه ای و مخملی: (این نوع کاور ها هم از جنس پلاستیک هستند و فقط طرح رویی آن از جنس پارچه و نخ است و مشتریان زیادی هم دارد.)
  • قاب های عروسکی و فانتزی: ( این نوع کاور ها در طرح ها و عکس های مختلفی ساخته می شوند.)

نحوه واردات قاب گوشی از چین

در ادامه با نحوه خرید عمده قاب گوشی از چین آشنا خواهیم شد. لازم به ذکر است که شرکت چینیران شما را در تمامی مراحل واردات یاری خواهد کرد.

1. انتخاب تامین کننده:

در مرحله اول باید یک تامین کننده معتبر را انتخاب کنیم. برای این کار می توانیم به وبسایت هایی مانند: alibaba.com و made-in-china.com مراجعه کنیم. (توجه داشته باشید که کارشناسان چینیران بنا به تجربه خود بهترین و معتبرترین تامین کنندگان را در اختیارتان قرار می دهند.)

2. برسی اعتبار تامین کننده و کیفیت محصول:

برای اطمینان خاطر باید ماهیت تامین کننده و کیفیت کالایی که خریداری می کنید را بررسی کنید. این کار را می توانید به تیم متخصص چینیران که دفتر آن در چین واقع شده است بسپارید.

3. ثبت سفارش و پرداخت هزینه کالا:

روش های پرداخت با توجه به تحریم های بین المللی کمی دشوار است. اما شرکت چینیران روش های مختلفی را ارائه می دهد که شامل موارد زیر است:

  • حواله یوان ویچت و علی پی
  • حواله یوان صادراتی
  • حواله دلار

4. انتخاب روش حمل و نقل

حمل و نقل قاب گوشی از چین به 2 روش دریایی و هوایی انجام می شود. هزینه حمل دریایی از چین نسبت به حمل هوایی ارزان تر است، اما مدت زمان حمل هوایی از چین نسبت به دریایی کمتر است. برای مثال:

مدت زمان حمل دریایی تقریبا 35 تا 45 روز است. اما در روش هوایی حمل بار تقریبا 10 تا 14 روز زمان بر خواد بود. معمولا کالا هایی که حاشیه سود بالایی دارند حمل هوایی به صرفه تر است.

5. ترخیص قاب گوشی از چین

زمانی که بار به مقصد رسید باید اسناد و مدارک را آماده کرده و از گمرک ترخیص کنید. شرکت چینیران بیش از یک دهه است که در زمینه ترخیص کالا از چین به ایران فعالیت می کند.

هزینه واردات قاب و کاور گوشی از چین

از آنجایی که چین تولید کننده انواع لوازم جانبی موبایل است و حدودا 90 درصد کاور های گوشی را تولید و به کل دنیا صادر می‌کند. هزینه خرید عمده قاب گوشی از چین بسیار پایین است و سود بالایی هم دارد.

اما یکسری هزینه های دیگر مانند: روش حمل، هزینه ترخیص، حقوق ورودی کالا، سایر هزینه های گمرکی، انتخاب بهترین تامین کننده و … در هزینه واردات کاور گوشی و قیمت تمام شده آن بسیار تاثیر گذار است.

همچین به دلیل نوسانات قیمت دلار و یوان و تغییرات در بخش نامه های گمرکی ارائه قیمت دقیق امکان پذیر نیست. برای دریافت سریع و لحظه‌ای هزینه واردات کالا از چین با کارشناسان ما از طریق شماره 02162999697 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید.

کاهش هزینه های واردات کالا با چینران

شرکت چینیران بیش از یک دهه است که در زمینه واردات لوازم جانبی موبایل فعالیت می کند و در این راستا کارشناسان ما بهترین گزینه ها را حین مشاوره در اختیارتان قرار خواهند داد، تا هزینه واردات کالا را تا حد ممکن کاهش دهید و تجارتی پرسود داشته باشید.

مقالات و اخبار کاربردی

مطالب کاربردی

حمل دریایی از چین

حمل دریایی از چین به ایران

حمل دریایی از چین به ایران و امارات حمل دریایی از چین یکی از مهم‌ترین مسیرهای تجارت جهانی است. چین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای...

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
نیاز به راهنمایی دارید؟