خدمات ما

خرید عمده و واردات گلس موبایل از چین

اشتراک گذاری:

واردات گلس موبایل از چین

گلس یکی از پرفروش ترین لوازم های جانبی موبایل، که در بازار ایران بسیار پرمصرف است. تقریبا هر فرد دارنده تلفن همراه، برای پیشگیری از خطرات احتمالی و جلوگیری از هزینه های گزاف تعمیرات موبایل ممکن است چندین بار مصرف کننده این محصول باشد. در ادامه این مطلب صفر تا صد نحوه واردات گلس موبایل از چین را توضیح خواهیم داد و شما را با پشت پرده های این تجارت پرسود آشنا خواهیم کرد.

سود واردات گلس از چین چقدر است؟

همانطور که گفتیم مصرف کنندگان گلس موبایل یا محافظ صفحه گوشی در ایران بسیارند و هر کالایی که خواهان زیادی داشته باشد، راحت‌تر به فروش می رسد. از طرفی حاشیه سود این کالا برای واردکنندگان گلس از چین بسیار بالاست و رقمی حدود 20 الی 300 درصد و در برخی گلس ها به بیش از 300 درصد نیز می‌رسد.

واردات گلس موبایل از چین به ایران بسیار پرسود است و برای شروع کار با سرمایه کم بهترین گزینه کالا برای واردات می باشد. همچنین به علت تعداد بالای این محصول در هر کارتن هزینه حمل شما بسیار به صرفه تر است.

در حال حاضر، ارزش بازار گلس صفحه نمایش 43 میلیارد دلار تخمین زده شده است. که چین بیشترین سهم را دارد و پس از آن کشورهایی مانند تایلند، اندونزی و تایوان قرار دارند. به طور تقریبی چین حدود 90 درصد از تمام محافظ های صفحه نمایش مورد استفاده در سراسر جهان را تولید و صادر می کند.

هزینه واردات گلس از چین

رنج قیمت گلس موبایل برای خرید از چین بین ۰.۱ دهم یوان تا ۴۰ یوان چین است. توجه داشته باشید بیشتر کارخانه های تولید گلس صفحه نمایش موبایل در شهر شنژن چین می باشد.
موارد دیگری نیز در سود واردات گلس از چین دخیل هستند مانند:

  • هزینه های حمل و نقل (دریایی و هوایی)
  • هزینه ترخیص کالا از گمرک
  • سایر هزینه های گمرکی مانند: انبارداری، بارگیری و …

تمامی این هزینه ها حاشیه سود شما را تعیین می کنند. در ادامه نکات مهم برای کاهش هزینه های واردات گلس موبایل از چین گفته می شود. همچین قاب گوشی هم از حاشیه سود بالایی برخوردار است، پیشنهاد میکینم حتما مقاله ی واردات قاب موبایل از چین را پس از خواندن این این مطلب، حتما مطالعه کنید.

شرکت وارد کننده گلس از چین

شرکت حمل و نقل بین المللی چینیران با نام تجاری (بازرگانی اسپاد راه شرق) با بیش از یک دهه تجربه در زمینه واردات لوازم جانبی موبایل فعالیت می‌کند و دارای کادری مجرب و مسلط به زبان چینی به صورت تخصصی در زمینه حمل و نقل، ترخیص، خرید کالا و… فعالیت می کند و بزرگترین تامین کننده انواع گلس در بازار ایران می باشد.

کاهش هزینه های واردات با چینیران

شرکت حمل و نقل بین المللی چینیران با بیش از 15 سال سابقه در زمینه واردات کالا از چین به ایران و دبی، بهترین گزینه ها را برای کاهش هزینه های واردات کالا از چین در اختیارتان قرار می دهد. همچنین تمامی مراحل واردات کالا که شامل:

  1. انتخاب کالا و تامین کننده
  2. ثبت سفارش
  3. خرید کالا و پرداخت هزینه با روش های مختلف
  4. انتخاب روش حمل (هوایی و دریایی)
  5. ترخیص کالا از گمرک

و کلیه خدمات گمرکی توسط شرکت چینیران امکان پذیر است.

نحوه واردات گلس از چین

نحوه خرید و واردات گلس از چین نیز درست مانند سایر کالاها است. پیشنهاد میکنیم حتما مقاله واردات کالا از چین را مطالعه نمایید تا با صفرتا صد مراحل واردات کالا بیشتر آشنا شوید.

ترخیص گلس موبایل از گمرک

تیم شرکت چینیران، تجربه بالایی در زمینه ترخیص گلس صفحه نمایش موبایل دارد. توجه کنید که واردات گلس از چین شامل ارز نیمایی می باشد. ارز نیمایی باعث میشود که قیمت تمام شده کالا برای شما تاجر عزیز بسیار پایین بیاید و مزیت رقابتی بسیار بالایی را در بازار خود بدست بیاورید. در مورد با مطالعه مقاله ترخیص کالا از چین اطلاعات کاملی در این زمینه کسب کنید.

برای اطلاعات بیشتر از پروسه ترخیص و هزینه های آن با کارشناسان ما از طریق شماره 02162999697 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید.

انواع گلس موبایل کدامند؟

همانطور که میدانید علاوه بر نوع گوشی، گلس ها نیز انواع مختلفی دارند که شامل موارد زیر می باشد:

  • گلس ساده
  • گلس 5Dیا 2.5 بعدی
  • گلس فول یا تمام صفحه
  • گلس سرامیکی
  • گلس مات
  • گلس Privacy یا حریم شخصی
  • گلس محافظ لنز دوربین
  • گلس نانو و نانو مایع

مقالات و اخبار کاربردی

مطالب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
نیاز به راهنمایی دارید؟