خدمات ما

واردات دوربین مداربسته

اشتراک گذاری:

واردات دوربین مدار بسته از چین

واردات دوربین مدار بسته

واردات دوربین مدار بسته از چین با شرکت حمل و نقل بین المللی چینیران در حوزه صنعت امنیت و نظارت، به عنوان یکی از گزینه‌های محبوب برای شرکت‌ها و سازمان‌ها، جهت حفظ امنیت و نظارت بر محیط‌های مختلف و در کل یکی از بهترین کالا ها در زمینه واردات از چین است که روز به روز در حال افزایش است.

چین، به عنوان یکی از کشورهای تولی دکننده بزرگ دوربین‌ های مداربسته با کیفیت، انواع و اقسام محصولات در این زمینه را عرضه می‌کند و با بسیاری از کشورها از جمله آمریکا در رقابت است.

واردات دوربین مدار بسته از چین برای خریداران مزایای قابل توجهی دارد. اولین مزیت این است که چین به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دوربین مداربسته در جهان، توانایی تولید انبوه و به صرفه‌ترین قیمت‌ها را داراست.

بیشتر بخوانید : خرید از چین

واردات دوربین مدار بسته

همچنین، چین دارای شرکت‌های فناوری برتر و تحقیق و توسعه فعال در این صنعت است، بنابراین کیفیت محصولات نیز به خوبی تضمین می‌شود.

با واردات دوربین مدار بسته از چین، می‌توانید از تنوع گسترده‌ای از محصولات برخوردار شوید.

همچنین میتوانید برای استعلام قیمت کانتینر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این شامل دوربین‌های داخلی و خارجی، دوربین‌های مخفی، دوربین‌های مقاوم در برابر آب و هوا، دوربین‌های تحت شبکه و دیگر انواع دوربین‌های مداربسته است.

همچنین، چین به عنوان یکی از پیشروان در فناوری‌های جدید مانند دوربین‌های با کیفیت تصویر بالا، تشخیص چهره و غیره در سراسر جهان شناخته شده است.

تماس با کارشناسان ما

واردات دوربین مدار بسته

تماس با کارشناسان ما

نکات مهم هنگام واردات دوربین مدار بسته از چین

هنگام واردات دوربین مدار بسته از چین، لازم است از نکاتی مانند انتخاب تامین کننده معتبر، بررسی مجوزها و استانداردها، ارزیابی کیفیت و قیمت، و ضمانتنامه و خدمات پس از فروش مراقبت کنید.

همچنین، ممکن است نیاز باشد از خدمات یک مشاور وارداتی یا کارشناسان چینیران مشاوره ای داشته باشید تا بهترین انتخاب را برای واردات دوربین از چین داشته باشید.

محبوب ترین برند های تولید کننده دوربین مدار بسته در چین

چین بیشترین واردات را در زمینه دوربین مدار بسته به کل جهان به خصوص کشور ایران را دارد. با ما همراه باشید تا با محبوب ترین برند های دوربین مدار بسته چینی آشنا شوید:

  1. Jovision
  2. Dahua
  3. Sysvidio
  4. Launch digital
  5. Histream 
واردات دوربین مدار بسته

واردات دوربین مدار بسته

واردات دوربین مدار بسته از چین به ایران و دبی

امکان واردات دوربین مدار بسته از چین به ایران و دبی به صورت دریایی و هوایی و کارگو چین به ایران از دیگر خدمات ما به شما تجار عزیز میباشد. در ادامه مطلب با شرایط و ملزومات واردات دوربین مداربسته از چین آشنا می شویم.

  • اگر قصد خرید و واردات دوربین مداربسته به صورت کامل و یا واردات ملزومات دوربین مداربسته را در چین دارید.
  • اگر قصد حواله یوان از ایران به چین را در کمترین زمان با بهترین نرخ دارید.
  • اگر در انتخاب کمپانی و یا کارخانه چینی که قصد خرید از آن را دارید دچار تردید شده اید.
  • اگر قصد خرید و واردات دوربین مدار بسته از چند شرکت و کارخانه را دارید و با مشکل تجمیع کالا و انبار داری رو به رو هستید.
  • حتی اگر مشکل ثبت سفارش و ترخیص کالا از چین برای دوربین مداربسته و ملزومات آن دارید.

تمامی موارد بالا را به ما بسپارید چون حرفه ای ترین شرکت چینیران حرفه ای ترین وارد کننده دوربین مداربسته از چین است. چینیران با سابقه بیش از 15 ساله در زمینه واردات دوربین مداربسته و ملزومات آن بی تردید با تجربه ترین شرکت حمل و نقل در این زمینه است.

واردات دوربین مدار بسته

واردات دوربین مدار بسته با شرکت چینیران

با توجه به شناخت کافی شرکت چینیران در زمینه خرید و حمل و ترخیص دوربین مداربسته بی شک شما با بهترین خدمات رو به رو هستید. چون در این زمینه تجربه مهمترین پارامتر است. ما این تجربه را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

در زیر به صورت مختصر به این موارد خواهیم پرداخت:

  • معرفی و خرید از بهترین شرکت های فعال در صنعت مدار بسته در چین
  • حواله یوان به صورت روزانه از ایران به چین بدون کارمزد
  • حمل و ترخیص هوایی برد، لنز و برد دید در شب به صورت هفتگی از فردگاه امام
  • حمل و ترخیص دریایی بدنه دوربین و بدنه DVR به صورتی کانتینری به صورت ماهانه
  • حمل و ترخیص هوایی و دریایی دوربین مدار بسته از چین به دبی به صورت هفتگی
واردات دوربین مداربسته

واردات دوربین مداربسته از چین

معرفی و خرید از بهترین شرکت های فعال صنعت دوربین مدار بسته در چین

اگر قصد خرید و واردات دوربین مدار بسته از چین را دارید و یا در خصوص شرکت و یا کارخانه مد نظر خود دچار تردید هستید.

اگر قیمت های متفاوت از یک محصول در بررسی های خود به دست آورده اید و در خصوص کیفیت محصول مد نظر خود دچار تردید شده اید. اگر به مشاوره در زمینه انتخاب کالای مناسب در شرایط فعلی بازار ایران نیاز دارید.

ما به شما در انتخاب بهترین شرکت با کمترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت و همچنین بهترین موارد را جهت واردات این محصولات به شما معرفی خواهیم کرد.

واردات دوربین مدار بسته

واردات دوربین مدار بسته

حمل و ترخیص هوایی برد، لنز و برد دید در شب به صورت هفتگی از فرودگاه امام

امکان واردات دوربین مدار بسته از چین و ترخیص آن در گمرک فرودگاه امام خمینی یکی دیگر از خدمات شرکت حمل چینیران است. نرخ حمل و ترخیص کاملا توافقی است و بسته به ماهیت کالا و وزن محموله شما محاسبه میگردد.

بزرگترین مشکل در این خصوص عدم آگاهی درست از قیمت نهایی ترخیص کالاست.

ولی در چینیران برای واردات دوربین مدار بسته از چین ما از همان ابتدای همکاری عدد دقیق حمل و ترخیص کالای شما را به شما اطلاع خواهیم داد. و در صورت پذیرش از جانب شما اقدام به ارسال کالا از چین به ایران می نماییم.

با توجه به هزینه بیشتر حمل هوایی نسبت به حمل دریایی، تجار فعال در این صنعت، بیشتر مواردی مانند:

برد دوربین اعم از AHD و IP، لنز و آی آر کات، برد دید در شب و برد DVR را به صورت هوایی حمل میکنند. این موارد حجم و وزن کمی را نسبت به دیگر ملزومات دوربین مداربسته داراست و حمل این موارد در حمل هوایی بسیار به صرفه تر است.

واردات دوربین مدار بسته

واردات دوربین مدار بسته

واردات دوربین مدار بسته با چینیران

اگر قصد حمل و واردات دوربین مدار بسته از چین به صورت دریایی را دارید، ما امکان حمل و ترخیص آن را برای شما فراهم کرده ایم و شما میتوانید به هر میزان کالای خود را به انبار ما در چین تحویل دهید و در کمترین زمان محموله خو را در تهران و یا در هر کدام از شهرهای ایران تحویل بگیرید.

اگر قصد ارسال کالای خود را از چین به دبی داشته باشید نیز ما تمامی مراحل این فرایند را برای شما انجام خواهیم داد.

شرکت چینیران هر هفته در روزهای چهارشنبه یک کانتینر 40 فوت از بندر نانشا در نزدیکی شهر شنزن و گوانگجو به مقصد دبی ارسال میکند و در مدت کمتر از یک ماه کالای شما را در دبی ترخیص و بدون دریافت هزینه کالای شما را به انبار یا اسکله مد نظر شما تحویل میدهد که این امر باعث برنامه ریزی دقیق تر و صهولت در روند واردات شما عزیزان را حاصل میکند.

در خصوص ارسال بار به صورت هوایی از چین به دبی نیز تمامی مراحل و فرایند مطابق فرایند دریایی انجام میشود. با این تفاوت که کالای شما فقط به هفت روز نیاز دارد تا در دبی به نماینده شما تحویل گردد که این هفت روز شامل کلیه خدمات حمل و ترخیص و تحویل در دبی میباشد.

واردات دوربین مدار بسته

واردات دوربین مدار بسته

نتیجه گیری

در نهایت، با در نظر گرفتن مزایا و نکات مهم، واردات دوربین مداربسته از چین با شرکت بین المللی چینیران که در زمینه واردات از چین فعال است، می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین و مطمئن‌ترین راهکارهای نظارتی و امنیتی را برای سازمان یا محیط خود داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط و هزینه و تعرفه های واردات دوربین مداربسته با کارشناسان شرکت چینیران در واتس آپ در تماس باشید. >>>>> ارتباط با کارشناسان حمل و ترخیص در واتس آپ 

همچنین بخوانید از سایر مطالب:

مقالات و اخبار کاربردی

مطالب کاربردی

حمل دریایی از چین

حمل دریایی از چین به ایران

حمل دریایی از چین به ایران و امارات حمل دریایی از چین یکی از مهم‌ترین مسیرهای تجارت جهانی است. چین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای...

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
نیاز به راهنمایی دارید؟