خدمات ما

واردات لوازم تحریر

اشتراک گذاری:

واردات لوازم تحریر

لوازم تحریر یکی از کالاهایی است که تمام اقشار جامعه از آن استفاده میکنند. صرفا نباید دانش آموز یا دانشجو باشید که از لوازم تحریر استفاده کنید، چرا که علاوه بر مدرسه، آموزشگاه و دانشگاه؛ در بازار، تمامی اداره ها، سازمان ها، ارگان ها و … از انواع لوازم تحریر از جمله خودکار، مداد، دفتر، هایلایتر، غلط گیر، پاک کن، تراش دفترچه یادداشت و… استفاده میکنند و جزء اقلام ضروری برای کار کردن ،تدریس و درس خواندن میباشد. از این رو واردات لوازم تحریر با چینیران سود خوبی برای تاجران دارد.

علاوه بر این کشور چین یکی از بزرگ ترین کشورهای دنیا در حوزه تولید لوازم تحریر می باشد. با اینکه لوازم تحریر در کشور خودمان ایران هم با کیفیت بسیار عالی تولید میشوند اما این کیفیت بالا باعث افزایش قیمت محصولات هم شده است

این در حالی است که کشور چین با تولید لوازم تحریر با کیفیت ،متنوع، فانتزی، و پر زرق و برق، چشم نواز و با قیمت مناسب تر توانسته است نظر تاجران و مصرف کنندگان را به خود جلب کند.

در ادامه به مراحل واردات لوازم تحریر از چین، بهترین زمان برای واردات و نحوه حمل و نقل آن میپردازیم.

تماس با کارشناسان چینیران

واردات لوازم تحریر از چین

مراحل واردات لوازم تحریر از چین

از آنجایی که لوازم تحریر دارای تنوع بسیار بالایی می باشند در ابتدا باید مشخص کنید که دقیقا کدام نوع لوازم تحریر را میخواهید وارد کنید.

در مرحله اول باید فروشنده و یا تولید کننده معتبر که قصد خرید از آن را دارید پیدا کنید  زیرا یکی از مهم ترین نکاتی که باید در واردات لوازم تحریر از چین در نظر داشته باشید، خرید از جای مطمئن و معتبر با قیمت مناسب است که در این زمینه تیم منبع یابی چینیران و همکاران ما در کشور چین با توجه به میزان خرید و کالای مورد نظر، بهترین گزینه و مناسب ترین قیمت را برای خرید به شما پیشنهاد میدهند

 مرحله دوم یافتن شرکت معتبر و متخصص در زمینه حمل و نقل کالا از چین است که باید شرکت با سابقه بالا که متخصص در واردات و حمل و نقل باشند را انتخاب کنید و چه بهتر که شرکتی را برگزینید که قادر به انجام صفر تا صد واردات ( از مرحله یافتن تولید کنند و خرید کالا، تا ترخیص و تحویل در کشور و شهر مورد نظرتان) باشند. میتوانید با کمک تیم حرفه ای و متخصص چینیران این مراحل با به آسانی انجام دهید

مرحله بعدی پس از یافتن شرکت حمل و نقل، هماهنگی با فروشنده و خرید کالا است
شرکت چینیران با تیم متخصص خود صفر تا صد هماهنگی با فروشنده چینی و دریافت پروفرما ، ارسال آدرس انبار و هماهنگی برای حمل کالا را انجام خواهد داد.

پس از قطعی شدن خرید باید از فروشنده پکینگ لیست دریافت کنید. پکینگ لیست فایلی است که اطلاعات کالا (مانند ماهیت کالا، ابعاد، وزن خالص و ناخالص، تعداد کارتن، تعداد قطعات داخل هر کارتن و …) وجود دارد و برای محاسبه حجم و وزن و در نهایت قیمت حمل کالا ضروری می باشد.

پس از خرید کالا باید کالای خریداری شده را به انبار شرکت حمل در چین انتقال دهید ( انبار شرکت چینیران در شهر فوشان در چین می باشد).

در مرحله بعد نوبت به حمل کالا میرسد که شما میتوانید از سه طریق دریایی، هوایی و زمینی اقدام به واردات کالای مد نظر خود نمایید.

بهترین روش برای حمل این نوع کالا از طریق راه دریایی می باشد. زیرا هزینه حمل دریایی از چین برای واردات کالا در حجم و وزن و ابعاد بالا بصرفه تر از دیگر راه ها می باشد.

معمولا مدت زمان رسیدن بار دریایی از مبدا چین به ایران بین 70 تا 90 روز زمان میبرد و این مدت در بارهای هوایی ( بسته به نوع ایرلاین) بین 7 تا 14 روز می باشد.

اگر میخواهید بارتان در سریع ترین زمان ممکن به دستتان برسد و مدت زمان رسیدن بار برایتان حائز اهمیت است، بهتر است در این صورت از طریق حمل هوایی از چین اقدام به واردات نمایید.

واردات لوازم تحریر

بهترین زمان برای واردات لوازم تحریر از چین

بدیهی است که بهترین زمان برای واردات لوازم تحریر آستانه بازگشایی مدارس است تقریبا از اوایل شهریور ماه بهترین زمان برای فروش لوازم تحریر است
البته اگر بخواهید از طریق دریایی اقدام به واردات کنید حتما باید از چهار تا پنج ماه قبل اقدام به خرید کنید  تا در زمان مناسب به دستتان برسد.

البته این به این معنا نیست که در بقیه ماه های سال فروش لوازم تحریر خوب نیست شما میتوانید در هر فصلی اقدام به واردات لوازم تحریر از چین نمایید اما مطمئنا فروشی که در آغاز فصل مدارس و شور و اشتیاقی که دانش آموزان برای شروع سال تحصیلی و خرید لوازم تحریر مورد نیازشان دارند با فصل های دیگر قابل مقایسه نیست.

تماس با کارشناسان چینیران

واردات لوازم تحریر

انواع لوازم تحریر که واردات آنها سود خوبی دارد عبارتند از:

میدانید که تنوع لوازم تحریر در حوزه واردات از چین بسیار بالاست در ادامه چند نمونه از لوازم تحریر که فروششان سود خوبی دارد را معرفی میکنیم:

  • 1. انواع خودکار های فانتزی
  • 2.انواع  مداد نوکی های فانتزی
  • 3. انواع چراغ های مطالعه فانتزی و رنگارنگ
  • 4. تراش های جذاب و فانتزی رو میزی
  • 5. پاک کن های پک شده چندتایی
  • 6. بوک مارک های فانتزی
  • 7. هایلایتر های جذاب با رنگ های پاستلی
  • 8. جامدادی با طرح های جذاب
  • 9. دفتر ها و دفترچه های اسکوییشی
  • 10. خودکارهای اسکوییشی فانتزی
  • 11. انواع چسب واشی که امروزه طرفدار های زیادی پیدا کرده اند
  • 12. انواع جا چسبی های فانتزی رومیزی
  • 13. مینی کاتر با طرح های مختلف
  • 14. منگنه و قیچی های کاغذ فانتزی
  • 15. ماشین حساب های جدید فانتزی با طرح ها و رنگ های متنوع و پاستلی
  • 16. جا قلمی های رومیزی
  • 17. پک مداد رنگی های با کیفیت
  • 18. پک خودکار رنگی های اکلیلی
  • 19. استند های چوبی رومیزی فانتزی
  • 20. غلط گیر های طرح دار و ریلی


    بیشتر بخوانید : خرید از چین
واردات لوازم تحریر
واردات لوازم تحریر

تماس با کارشناسان چینیران

همانطور که میدانید صرف کمترین و مناسب ترین هزینه، از فروشنده و یا تولید کننده ی معتبر در مدت زمان کوتاه جهت خرید لوازم تحریر، هماهنگی با فروشنده خارجی،  واردات و ترخیص لوازم تحریر و یا هر کالای دیگری ترفند های خاص خود را دارد.

همچنین اطلاع از دستورالعمل ها و مدارک لازم سازمان گمرک جهت واردات و ترخیص اهمیت دارد.
مشاورین ما آماده هستند تا بهترین راهنمایی ها را با توجه به سرمایه، بودجه و نوع کالای مد نظر به صورت رایگان به شما تاجران محترم برای واردات لوازم تحریر از چین ارائه دهند و در انتخاب کالای مناسب یاریتان نمایند.

در واقع می‌توان گفت شرکت چینیران با داشتن سال ها تجربه در زمینه خرید، واردات و ترخیص کالا از گمرک ، آماده همکاری با شما تاجران و بازرگانان عزیز می‌باشد.

مقالات و اخبار کاربردی

مطالب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
نیاز به راهنمایی دارید؟