خدمات ما

تایید اصالت کمپانی

اشتراک گذاری:

باتوجه به شرایط وجود کرونا و از بین رفتن امکان خرید حضوری توسط تُجار عزیز شرکت چینیران برای شما تجار گرامی، راه حلی در نظر گرفته که از هرگونه کلاهبرداری و کم فروشی با تایید اصالت کمپانی کارخانه جلوگیری نماید.

تایید اصالت کمپانی

یکی از مهمترین و اصلی ترین موارد تجارت بین المللی در ایران اعتماد فی ما بین است که طبق آن شما به عنوان خریدار و تامین کننده به عنوان فروشنده در دو سوی این توافق قرار دارند و در صورت بروز مشکل و عدم پایبندی به توافقات در این فرایند؛ باعث مشکلات بسیاری است که شاید به از بین رفتن کل سرمایه تجار منتهی شود.

بعضی از همکاران و تجار شاهد اخباری از قبیل پرداخت وجه کالا به صورت کامل و یا حتی پیش پرداخت به تامیین کنندگان کشور چین هستند که در زمان تحویل کالا هیچ اثری از آن شرکت باقی نمانده و این به منزله کلاه برداری اطلاق میگردد و به دلیل نقص در سیستم بانکی، عدم توانایی ایجاد LC، و حوالجات از طریق صرافی ها با نرخ غیر دولتی پیگیری و استرداد این وجه تقریبا غیر ممکن است.

 اما راه حل این مشکل چیست؟

راه حل این مشکل در پایین آوردن ریسک معاملات با تحقیق و بررسی اصولی و قانونی شرکت تامین کننده است که تمام این فرایند در کوتاه ترین زمان صورت خواهد گرفت، تا خلایی در انجام معاملات به وجود نیاورد.

آیا این امر برای شما عزیزان هزینه خواهد داشت؟

در جواب باید گفت خیر و این امر یکی از خدمات شرکت چینیران است که برای سهولت در امر تجارت شما عزیزان توسط شرکت چینیران صورت می پذیرد.

منظور از تایید اصالت کمپانی چیست؟

شاید برای شما پیش آمده باید که از طریق اینترنت کارخانه و یا شرکتی پیدا کرده باشید و قصد خرید آن کالا را دارید که کالای مورد نظر شما را با قیمت مناسبی برای فروش داشته باشد. اما نگران این موضوع هستید که نکند فرد حقیقی و یا کارخانه مورد نظر قصد کلاهبرداری از شما را داشته باشد ؟ نکند کالای مورد نظر با تصاویر ارسالی کارخانه متفاوت باشد.

تایید اصالت کارخانه

راه حلی که شرکت ما برای شما در حوزه واردات از چین در نظر گرفته که خدمات مارا از تمامی شرکت های دیگر متمایز می‌کند تایید، تایید اصالت کارخانه است. تنها با در نظر گرفتن لایسنس شرکت چینی کارشناسان و وکیل قضایی شرکت چینیران می‌تواند موارد زیر را برای شما به صورت تخصصی بررسی نماید:

  1. سال ثبت کارخانه
  2. استعلام ثبت شرکت
  3. میزان شکایت علیه کارخانه از زمان تاسیس
  4. آیا کارخانه و یا شرکت پرونده قضائی دارد؟
  5. آیا لایسنس شرکت چینی در سامانه قضایی چین ثبت شده است؟
  6. میزان گردش مالی شرکت چه میزان است؟

و موارد دیگر که هنگام درخواست شما بررسی خواهند شد. اما با این حال پیشنهاد شرکت ما به شما تاجر عزیز این است که با کارشناسان ما در ایران تماس حاص فرمایید تا کالای مورد نظر شما را با کمترین قیمت و سریع ترین بازه زمانی برای شما خریداری نماییم.

خرید کالا از چین

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد خرید از چین و تایید اصالت کمپانی با کارشناسان شرکت چینیران از طریق شماره ۶۲۹۹۹۶۹۷-۰۲۱ تماس بگیرید.

مقالات و اخبار کاربردی

مطالب کاربردی

حمل دریایی از چین

حمل دریایی از چین به ایران

حمل دریایی از چین به ایران و امارات حمل دریایی از چین یکی از مهم‌ترین مسیرهای تجارت جهانی است. چین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای...

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
نیاز به راهنمایی دارید؟