خدمات ما

واردات لوازم آرایشی از چین

اشتراک گذاری:

واردات لوازم آرایشی از چین

واردات لوازم آرایشی از چین

واردات لوازم آرایشی از چین از پر طرفدار ترین کالاهای وارداتی در حوزه خرید و واردات از چین است و از مزایای آن صرفه جویی در هزینه های مواد اولیه است.
کشور های مطرح دنیا در زمینه واردات لوازم آرایشی ،امارات ،ترکیه ،فرانسه،هلند،ایتالیا، چین ،کره میتوان نام برد.

چین جزو بزرگ ترین کشور های تامین کننده در زمینه واردات لوازم آرایشی دارای طیف عظیمی از تامین کنندگان ، تولید کنندگان و عمده فروشان لازم آرایشی است و دارای تنوع کمیت بسیار در این زمینه است .
برای واردات لوازم آرایشی از چین باید پارامتر های صفر تا صد آن را در نظر گرفت از جمله یافتن تامین کننده ،مذاکرات درباره ی قیمت و شرایط ، ارسال کالا و ترخیص ان از گمرک است.

شما برای واردات لوازم آرایشی از چین با شرکت چینیران باید تحقیقات وسیعی در این زمینه انجام شود تا با انتخاب یک برند معتبر و با کیفیت به تجارت خوبی دست یابید.

تماس با کارشناسان چینیران

واردات لوازم آرایش

نکات مهم واردات لوازم آرایشی از چین

1.ابتدا به جهت این که لوازم آرایشی محصولاتی بهداشتی هستند باید مجوزی از سوی وزارت بهداشت بگیرید تا ترکیبات کالا مشخص شود و انتخاب یک برند محبوب و معروف شما را به شدت معتبر خواهد کرد و شما را در بین رقبا پیشتاز میکند.

2.در گمرک کالاهای آرایشی و بهداشتی باید دارای برچسبی باشد که روی آن اطلاعات مهمی درج شده است.
برچسب زرد نشان از اصالت کالا دارد و از سوس وزارت بهداشت مورد تایید است.

3.برند های معروف و مشهور جهانی به جهت این که امکان ریسک کمتری دارند و برای تجارت مناسب تر هستند اما حتما باید مشخصات اصلی کالا و تاریخ تولید و انقضا و محل کارخانه مور برسی قرار گیرد.

4.طراحی و پکیج محصول یکی از جذاب ترین قسمت های تجارت لوازم آرایشی بهداشتی است . کالایی که قصد واردات آن را دارید باید دارای ظاهری زیبا و مناسب داشته باشد خریداران باید از خرید پکیج شما حسی مطلوب دریافت نمایند و این طراحی نمایانگر برند شما خواهد بود قدمی در پیشگامی معرفی محصول شما خواهد داشت.

5. یکی از پارامتر های مورد توجه این روز ها در محصولات آرایشی و بهداشتی دارا بودن محصول از خاصیت های ضد حساسیت ،حاوی انواع ویتامین ها و بدون تست حیوانی باشد این عامل محصول شمارا نسبت به سایر محصولات آرایشی برتری میدهد و کیفیت محصول را بالا میبرد.

6.در حمل لوازم آرایشی و بهداشتی شرایط ویژه و متفاوتی وجود دارد علاوه بر محافظت در هنگام حمل آن ، باید دقت لازم صورت گیرد تا محصولات در معرض گرمای شدید قرار نگیرد .

7.این نکته در تجارت حائز اهمیت است که با عقد قرارداد مشخص کنید که هزینه ها چگونه و به چه میزان پرداخت می شود و شیوه دریافت و جابه جایی محصول به چه صورت است و این از مهم ترین پارامتر های واردات و تجارت است .

تماس با کارشناسان چینیران 

واردات لوازم آرایش

تماس با کارشناسان چینیران

واردات لوازم آرایشی به چه صورت است؟

لوازم آرایشی در ایران بازار خوبی دارد و مصرف‌کنندگان زیادی به دنبال اجناس برند و باکیفیت هستند زیرا همانطور که بارها شنیده اید، ایران در مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی جزء پنج کشور اول خاورمیانه است.

به دلیل اینکه لوازم آرایشی و بهداشتی با سلامت بدن ارتباط مستقیم دارد، شما به عنوان صاحب کالا باید تاییدیه رسمی وزارت بهداشت و موسسه استاندارد را دریافت کنید، از سالم بودن و فاسد نبودن آن اطمینان حاصل کنید و شرایط حمل آن را نیز به نوعی فراهم نمایید که در معرض مستقیم آفتاب و گرمای شدید قرار نگیرد.

سود واردات لوازم آرایش

لوازم ارایشی به جهت طرفداران و مشتریان زیاد آن باید از ظرفیت های خاصی بر خوردار باشد در واردات لوازم آرایشی علاوه برکیفیت ، سلامت و میزان هزینه های جانبی آن را نیز باید در نظر گرفت تا محصول شما طرفداران زیادی پیدا کند تجارت شما به یک تجارت پر سود تبدیل شود.

تماس با کارشناسان چینیران

واردات لوازم آرایش

واردات لوازم آرایش

مدارک لازم برای واردات لوازم آرایشی از چین

واردات لوازم آرایشی از چین مانند هر کالای دیگری به مدارک و شرایط مخصوص به خود نیاز دارد تا روند کارها قانونی و درست پیش برود.

پس پیش از آنکه اقدام به واردات لوازم آرایشی بکنید، مدارک لازم را تهیه کنید تا در آینده دچار مشکلات قانونی و مالی نشوید. این اسناد شامل موارد زیر است:

1.کارت بازرگانی برای واردات لوازم آرایشی از چین
2.اظهار نامه گمرکی
3.قبض انبار
4. گواهی مبدا برای واردات لوازم آرایشی از چین
5.proforma invice فاکتور با تاییدیه وزارت بهداشت
6.بارنامه برای واردات لوازم آرایشی از چین
7.packing list یا لیست عدل بندی
8. داشتن گواهی منبع
9.داشتن پروانه با تاییدیه وزارت بهداشت
10. داشتن حداقل 17 فروشنده کالا
11. صدور مجوز مصرف از سوی یکی از سازمان‌های وزارت بهداشت
12. تاییدیه شرکت استاندارد
13. فرم گشایش هنگام ثبت سفارش برای واردات لوازم آرایش از چین

تماس با کارشناسان چینیران

واردات لوازم آرایشی

هزینه واردات لوازم آرایشی

همانطور که واردات لوازم آرایش و بهداشتی سود آور است اما به دلیل قوانین سخت‌گیرانه گمرک ایران باید برنامه‌ریزی دقیقی در این حوزه داشته باشید تا هزینه‌هایتان سر به فلک نکشد.

به صورت کلی هزینه های واردات لوازم آرایش از چین در چندین بخش تقسیم می شود که در ادامه تمام آنها را به صورت کامل برای شما شرح خواهیم داد

  1. هزینه های مربوط به خرید خارجی
    یکی از هزینه های واردات لوازم آرایشی، هزینه ی یافتن فروشنده مناسب یا منبع یابی است که معمولاً در هنگام خرید خارجی، وارد کننده با آن مواجه می شود.
  2. هزینه خرید لوازم آرایشی
    از مهم ترین مراحل واردات لوازم آرایشی ، نحوه خرید لوازم آرایشی است. در انتخاب مدل و برند های لوازم آرایشی دقت لازم را داشته باشید تا هزینه های شما تا حد امکان کاهش یابد.
  3. کیفیت محصول مورد نظر
    قبل از تکمیل خرید خود باید دقت کنید که کیفیت محصولات خریداری شده باید بالا باشد.
  4. هزینه حمل و نقل محصولات
    از دیگر هزینه واردات لوازم آرایشی هزینه حمل و نقل آنها می باشد، که معمولاً مقدار آن بر اساس حجم سفارش، نوع حمل دریایی از چین و یا حمل هوایی از چین ، محل مبداء و مقصد حمل و نوع تحویل تعیین می شود.
  5. هزینه های مرتبط با بازرسی کالا
    هزینه بازرسی کالا نیز بخشی از هزینه واردات لوازم آرایشی را شامل می شود که به حجم و میزان کالا بستگی دارد.
  6. هزینه های گمرکی
    یکی دیگر از هزینه های واردات لوازم آرایشی هزینه های گمرکی است که مربوط به تعرفه کالا می باشد
واردات لوازم آرایش

واردات لوازم آرایش

حمل و نقل واردات لوازم آرایشی

یکی از مهم ترین مراحل واردات کالا حمل نقل است برای واردات به صرفه باید یک روش مناسب را در نظر داشت و حمل و نقل این کالا به سه صورت هوایی ،دریایی،زمینی امکان پذیر است.

لوازم آرایشی و بهداشتی در اکثریت محصولات خود دارای بدنه ای شکننده آسیب پذیر هستند و ممکن است با حمل نامناسب و ضربه های شدید آسیب پذیر باشند بدین جهت با شرکت حمل و نقل بین المللی چینیران این فرایند را طی کنید تا آسیبی به محصولات شما وارد نشود.

مقالات و اخبار کاربردی

مطالب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
نیاز به راهنمایی دارید؟