خدمات ما

واردات دستگاه قهوه ساز از چین به ایران با چینیران

اشتراک گذاری:

واردات دستگاه قهوه ساز

همانطور که میدانید در چند سال اخیر مصرف قهوه و نوشیدنی های کافئین دار در ایران بسیار رواج یافته است و نوشیدن قهوه، اسپرسو و چای برای بسیاری افراد لذت بخش بوده و برای رفع خستگی و افزایش انرژی بهترین گزینه است به همین دلیل واردات دستگاه قهوه ساز و چای ساز در نوع خود به عنوان واردات کالایی ممتاز به حساب می آید.

دستگاه های قهوه ساز از نظر کاربرد و ظاهر انواع مختلفی دارند همین موضوع باعث شده تا خریداران در هنگام خرید و واردات دستگاه قهوه ساز، دچار سردرگمی شوند.
از این رو قصد داریم در ادامه این پست از سایت شرکت چینیران شما را راهنمایی کنیم تا با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهید و حمل آسانی داشته باشید.

واردات دستگاه قهوه ساز از چین
واردات دستگاه قهوه ساز از چین

مراحل واردات دستگاه قهوه ساز از چین

از آنجایی که دستگاه های قهوه ساز دارای تنوع بسیار بالایی می باشند در ابتدا باید مشخص کنید که دقیقا کدام نوع دستگاه قهوه ساز را میخواهید وارد کنید.

1. یافتن فروشنده معتبر:

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در واردات دستگاه قهوه ساز یا هر دستگاه دیگری از چین در نظر داشته باشید خرید از تولید کننده، کارخانه، و یا تامین کننده معتبر با قیمت مناسب می باشد که در این زمینه تیم منبع یابی چینیران در کشور چین می تواند بهترین گزینه و مناسبت ترین قیمت را برای خرید از چین به شما پیشنهاد دهد.

2. یافتن شرکت حمل و نقل معتبر و متخصص:

در این مرحله می بایست شرکت با سابقه بالا که متخصص در واردات و حمل و نقل باشند را انتخاب کنید و چه بهتر که شرکتی را انتخاب کنید که قادر به انجام صفر تا صد واردات عمده از چین ( از مرحله یافتن تولید کننده و خرید کالا، تا ترخیص و تحویل در کشور و شهر مورد نظرتان ) باشند.

3. هماهنگی با فروشنده و خرید کالا

شرکت چینیران به همراه تیم متخصص خود صفر تا صد هماهنگی با فروشنده چینی و دریافت پروفرما، پکینگ لیست، ارسال آدرس انبار و هماهنگی برای حمل کالا را انجام خواهد داد.

4. حمل و نقل کالا

مرحله آخر، حمل و نقل کالا است  که بسته به نوع بار، حجم، وزن و تعداد کارتن به سه طریق دریایی (با استفاده از کشتی باری) ، هوایی (با استفاده از هواپیمای باری) ، زمینی (با استفاده از کامیون) ، ریلی (با استفاده از قطار باری) انجام میشود.

مزایای واردات دستگاه قهوه ساز از چین چیست؟

  1. تنوع: واردات دستگاه‌ قهوه‌ ساز از کشورهای مختلف مانند چین، امکان دسترسی به تنوع بیشتری از انواع دستگاه‌های قهوه‌ساز و فناوری‌های مختلف را فراهم می‌کند.
  2. کیفیت بالا: برخی از کشورها به تولید دستگاه‌های قهوه‌ ساز با کیفیت بالا و استفاده از مواد اولیه با کیفیت تمرکز دارند. این باعث می‌شود که با واردات دستگاه‌های آنها، کیفیت قهوه سرو شده بهبود یابد.
  3. به‌ روزرسانی فناوری: واردات دستگاه‌های قهوه‌ ساز از کشورهای پیشرو در صنعت قهوه، امکان به‌روزرسانی بهتر فناوری و اضافه کردن ویژگی‌های جدید به دستگاه‌های قهوه‌ساز را فراهم می‌کند.
  4. اقتصادی‌تر: در برخی موارد، واردات دستگاه‌ قهوه‌ ساز از کشورهای دیگر ممکن است اقتصادی‌تر از تولید محلی باشد، به خصوص زمانی که هزینه تولید داخلی بسیار بالا باشد یا تکنولوژی مورد نیاز برای تولید در دسترس نباشد.
  5. دسترسی به محصولات نوآورانه: برخی کشورها در طراحی و تولید دستگاه‌ های قهوه‌ ساز به نوآوری‌های برجسته دست یافته‌ اند. واردات این محصولات نوآورانه امکان دسترسی به فناوری‌های پیشرفته‌تر و محصولات با کیفیت بالاتر را فراهم می‌کند.
  6. گسترش بازار: واردات دستگاه‌ قهوه‌ ساز از کشورهای دیگر می‌تواند بازار محلی را گسترش دهد و به تنوع و انتخاب بیشتری برای مصرف‌کنندگان منجر شود.
  7. رقابتی‌ تر شدن: واردات دستگاه‌ قهوه‌ ساز می‌تواند باعث افزایش رقابت در بازار محلی شود که این موضوع به نفع مصرف‌کنندگان و محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب خواهد بود.

نکات مهم واردات دستگاه قهوه ساز

  1. استانداردها و مقررات: برای واردات دستگاه قهوه ساز، باید اطمینان حاصل شود که دستگاه‌های قهوه‌ساز وارد شده با استانداردها و مقررات محلی مطابقت دارند و از لحاظ ایمنی و بهداشتی مناسب هستند.
  2. کیفیت و عملکرد: حتماً قبل از واردات دستگاه قهوه ساز، کیفیت و عملکرد دستگاه‌های قهوه‌ساز بررسی شود تا از اینکه مطابق با نیازها و انتظارات مشتریان باشند، اطمینان حاصل شود.
  3. قیمت و هزینه‌های جانبی: برای واردات قهوه ساز باید هزینه‌های جانبی مانند مالیات‌ها، محصولات پشتیبانی و خدمات پس از فروش نیز باید در نظر گرفته شود تا هزینه نهایی واردات دستگاه قهوه‌ ساز به درستی محاسبه شود.
  4. تأمین قطعات یدکی: اطمینان حاصل شود که در صورت نیاز به تعمیرات، قطعات یدکی دستگاه قهوه‌ساز به راحتی قابل تأمین هستند.
  5. سازگاری با بازار محلی: مطمئن شوید که دستگاه قهوه‌ ساز وارد شده با سلیقه و نیازهای بازار محلی سازگار است و بازارپرسکاری مناسبی دارد.
  6. خدمات پس از فروش: امکاناتی مانند گارانتی، خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی در نظر گرفته شود تا مشتریان پس از خرید به بهترین شکل ممکن پشتیبانی شوند.
  7. ارزش افزوده: در نظر داشته باشید که واردات دستگاه قهوه‌ ساز به ارزش افزوده مناسب برای بازار محلی داشته باشد و بتواند نیازهای مصرف‌ کنندگان را به بهترین شکل ممکن برآورده کند.
واردات دستگاه قهوه ساز

ترخیص اسپرسو ساز

برای ترخیص قهوه ساز، لازم است در ابتدا شرایط و محدودیت‌های صادرات و واردات کالاها را در کشور مبدأ و مقصد مورد نظر خود با دقت بررسی کنید.

 برای ترخیص دستگاه های قهوه ساز و اسپرسو ساز از گمرک کشور چین می بایست یک سری مدارک مانند: بارنامه خرید، پروفرمای دستگاه های اسپرسو ساز، کارت بازرگانی و … را به اداره گمرک کشور چین تحویل داده و سپس فرم درخواست ترخیص این دستگاه ها را تکمیل کنید و منتظر پاسخ اداره گمرک کشور چین بمانید.

در مرحله بعد بازرسان گمرک چین می بایست، دستگاه های اسپرسو ساز که توسط شما خریداری شده است را بررسی می کنند و اگر مشکل قانونی وجود نداشته باشد برگه ترخیص شما را صادر می کنند تا کالاهای مورد نظرتان آماده ارسال به ایران شود.

واردات قهوه ساز - واردات دستگاه قهوه ساز
واردات قهوه ساز – واردات دستگاه قهوه ساز

بهترین دستگاه های قهوه ساز برای واردات از چین

دستگاه های قهوه ساز تنوع بسیار بالایی دارند اما در ادامه مقاله به چند نمونه پرکاربرد تر آنها میپردازیم

دستگاه اسپرسو ساز (Espresso Machine)

این نوع دستگاه در انواع مختلف ساده و پمپ دار وجود داشته و نحوه کارکرد آن به این صورت است که دانه های آسیاب شده و بسیار ریز قهوه روی آن قرار میگیرد و آب جوش را با فشار از بین آن ها عبور می دهند

دستگاه قهوه ساز وکیوم  (Vacuum coffee maker)

این دستگاه به قهوه ساز خلاء نیز معروف است چرا که با ایجاد خلاء قهوه را آماده می سازد.

قهوه ساز دارای فیلتر (Drip coffee maker)

به این نوع قهوه ساز، قهوه ساز قطره ای نیز گفته می شود این نوع قهوه ساز جزو دستگاه هایی می باشد که کار کردن با آن بسیار آسان است و معمولا در خانه ها و محل کار از آن استفاده میشود.

دستگاه اسپرسوساز اتوماتیک (Super Automatic Espresso Machine)

این دستگاه یک دستگاه قهوه ساز حرفه ای برای تولید اسپرسو است و معمولا در کافی شاپ ها استفاده میشود و دارای ظرفیت بیشتری برای تولید قهوه و استفاده مکرر در روز است و نوشیدنی های بسیار عالی را میسازد در این دستگاه میتوان از شیر، آب، قهوه و … استفاده کرد.

دستگاه قهوه ساز دو نفره (Double Coffee Machines)

بعضی از این دستگاه ها به صورت یک لیوانه هم در بازار عرضه میشود اما این قهوه سازها معمولا دارای دو لیوان هستند و همزمان دو نوشیدنی قهوه را آماده می کنند.

دستگاه قهوه ساز کپسولی (Capsule Coffee Machine)

برای استفاده از این دستگاه باید کپسول هایی که دارای قهوه هستند (با درجات مختلف تلخی) را در دستگاه قهوه ساز قرار دهید و نوشیدنی تان بعد از چند دقیقه آماده میشود و میتوانید آن را نوش جان کنید

اسپرسو ساز بدون ماکینه

از این نوع دستگاه برای تهیه اسپرسو از ماکینه دستی استفاده می شود. این دستگاه ها با دستگاه های دیگر مانند دستگاه‌های قهوه ساز متفاوت اند.

اسپرسوساز با ماکینه خودکار

این نوع اسپرسوساز دستگاهی است که برای تهیه قهوه اسپرسو از ماکینه خودکار استفاده می‌کند. این دستگاه‌ها امکاناتی مانند قابلیت برنامه‌ریزی، خودکارسازی و دیگر تنظیمات مختلف هستند.

فرنچ پرس (French press)

نحوه استفاده از دستگاه به این صورت است که ابتدا قهوه را در آن ریخته و سپس روی آن آب داغ بریزید و بعد از چند دقیقه اهرم فرنچ پرس را فشار دهید. قهوه شما آماده است.

سخن پایانی در رابطه با واردات دستگاه قهوه ساز

میدانید که خرید با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان، از تولید کننده و فروشنده معتبر و هماهنگی با آنها جهت آماده سازی و ارسال دستگاه قهوه ساز و یا هر کالای دیگری نیازمند تخصص، تجربه و ترفند های خاص خود است.

همینطور اطلاع از مدارک لازم سازمان گمرک جهت واردات و ترخیص و دستورالعمل ها اهمیت دارد.

 مشاورین ما آماده هستند تا بهترین راهنمایی را با توجه به سرمایه، بودجه و نوع کالای مد نظر به صورت رایگان به شما تاجران محترم ارائه دهند و در انتخاب کالای مناسب یاریتان نمایند.

شرکت چینیران با داشتن سال ها تجربه در زمینه خرید، واردات دستگاه قهوه ساز و ترخیص انواع کالا آماده همکاری با شما تاجران و بازرگانان عزیز می‌باشد.

مقالات و اخبار کاربردی

مطالب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
نیاز به راهنمایی دارید؟