خدمات ما

واردات خط تولید از چین و دستگاه های تولید با شرکت چینیران

اشتراک گذاری:

واردات خط تولید

واردات خط تولید از چین برای آن دسته از تولید کننده هایی که قصد راه اندازی کسب و کار و یا تولیدی را دارند از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه این پست از سایت شرکت حمل و نقل بین المللی چینیران ، قصد داریم تا صفر تا صد واردات خط تولید را توضیح دهیم پس با ما همراه باشید.

خط تولید چیست؟

خط تولید یا PRODUCTION LINE  به یک مجموعه عملیات متوالی در حوزه واردات از چین در کارخانجات گفته میشود که از طریق نصب و راه اندازی اجزای مختلف و دستگاه های مجزا ولی به صورت هماهنگ در جهت تولید یک محصول نهایی حاصل میشود. به طور مثال واردات خط تولید چیپس سیب زمینی از تجهیزاتی به صورت متوالی تشکیل شده که از شستشوی سیب زمینی، پوست گیری، اسلایس کردن، سرخ کردن… تا مرحله بسته بندی را انجام داده و محصول نهایی را جهت عرضه به بازار مهیا می کند.

تماس با شرکت بازرگانی چینیران

واردات خط تولید از چین


تماس با ما برای واردات خط تولید از چین

مزایای واردات خط تولید از چین

مزیت بزرگ واردات خط تولید امکان ایجاد یک واحد تولیدی با قابلیت اشتغالزایی و کسب درآمد با کمترین هزینه است.

عدم نیاز به نیروی کار با تخصص بالا. خطوط تولید عموما کاربری ساده ای دارند و با تهیه مواد اولیه در یک سیکل خودکار و محصول نهایی را تولید می کنند.

امروزه واردات خط تولید از چین و راه اندازی کسب و کار های تولیدی کوچک و بزرگ با توجه به پیشرفت فوق العاده چین در زمینه واردات بیل مکانیکی از چین ، ماشین آلات صنعتی و همچنین کمک به رونق تولید و اشتغال در کشور بسیار مورد توجه علاقه مندان و فعالان حوزه تولید و بازرگانان قرار گرفته است.

قطعا چین در بهینه سازی روش های تولید سریع محصول نهایی نهادینه سازی اصل پایینترین قیمت ممکن تمام شده سر آمد است.

اغلب کارخانجات و تولید کنندگان خط تولید در شمال چین متمرکز شده اند و برخی محصولاتی که برای واردات و راه اندازی یک خط تولید سود ده در بازار ایران جذابیت دارند را به طور مختصر مورد ارزیابی قرار میدهیم:

  • خط تولید لواشک و آلوچه و انواع میوه خشک

کشور ما از لحاظ تولید انواع میوه جات و محصولات کشاورزی بسیار غنی است. همچنین انواع فراورده های میوه ای همچون لواشک و میوه های خشک در بین مرد بسیار محبوب است. لذا خط تولید لواشک، آلوچه و یا میوه های خشک می تواند با توجه به هزینه کم راه اندازی در بازار مصرف داخلی و حتی صادرات این فرآورده ها به کشورهای منطقه بازدهی اقتصادی خوبی داشته باشد

  • خط تولید و بسته بندی عسل

باز هم کشور ما از لحاظ تولید عسل در سطح بالایی قرار دارد. سالانه حدود 115 هزار تن عسل در کشور تولید و بین 5 تا 10 هزار تن ظرفیت صادراتی وجود دارد. قطعا صادرات مواد خوراکی ایرانی از جمله که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند بسیار سود ده خواهند بود اما مستلزم بسته بندی و ارائه ای شایسته در بازار های جهانی هستند. یک خطر تولید و بسته بندی عسل می تواند تجارت عسل شما را متحول کرده ودر های جدیدی به روی کسب و کار شما باز کند.

  • خط تولید آب معدنی

یکی از کسب و کارهایی که امروزه کارآفرینان زیادی را به خود جذب می کند و در حوزه واردات خط تولید و خرید از چین محبوب است ، راه اندازی خط تولید آب معدنی یا آب آشامیدنی است. در خط تولید آب معدنی، از تجهیزاتی مانند دستگاه پرکن، لیبل چسبان، جت پرینتر، شیرینگ پک و … استفاده می شود. همچنین تجهیزات مختلفی برای تصفیه و نگهداری آب، قبل از بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند.

با مطالعه و بررسی بازار داخلی ایران و فرصت های صادرات می توان به یک پاسخ یک سوال مهم دست یافت:

خط تولید چه محصولی را وارد کنم تا بتوانم کسب و کار موفق و تولید پر سودی داشته باشم؟


تماس با کارشناسان چینیران برای واردات

واردات خط تولید
واردات خط تولید




مراحل واردات خط تولید از چین

  • منبع یابی و دریافت پیشفاکتور از سازنده یا فروشنده
  • ثبت سفارش محصول مورد نظر در سامانه جامع تجارت
  • برآورد هزینه های حمل و ترخیص
  • یافتن روش حمل بهینه
  • خرید محصول مورد نظر
  • بارگیری و حمل خط تولید خریداری شده به مقصد مورد نظر
  • ترخیص و تحویل دستگاه خط تولید در محل مورد نظر خریدار


واردات خط تولید از چین

تماس با کارشناسان شرکت چینیران


اکثر خطوط تولید قابل ثبت سفارش و ترخیص هستند و واردات این ماشین آلات به کشور بلامانع می باشد.

از این رو علاقه مندان جهت راه اندازی واحد های تولیدی و یا تجهیز و به روز رسانی واحد ها تولیدی فعال می توانند ثبت سفارش خط تولید مورد نظر را در سامانه جامع تجارت انجام داده و یا درصورت نداشتن کارت بازرگانی جهت راهنمایی بیشتر با کارشناسان ترخیص و امور گمرکی چینیران تماس بگیرند.

همچنین درصورت نیاز جهت دریافت خدمات منبع یابی و استعلام بهترین قیمت و معتبر ترین سازنده این ماشین آلات در چین با کارشناسان خرید چینیران تماس گرفته و بهترین مشاوره را دریافت کنند. همچنین بهترین روش حمل بسته به اندازه و حجم و روش بسته بندی که غالبا برای خطوط تولید، حمل کانتینری (معمولا کانتینر 20 فوت) پیشنهاد میشود، توسط کارشناسان حمل چینیران ارائه و هزینه های حمل و ترخیص محاسبه و اعلام می گردد.

پس از یافتن یک منبع مطمئن جهت خریداری و انجام مراحل خرید، تیم چینیران با توجه به روش حمل پیشنهادی در سریعترین زمان ممکن دستگاه خط تولید را به مقصد بندر عباس حمل و در صورت نیاز در امر ترخیص کالا از گمرک ، شما را یاری خواهند داد.

مقالات و اخبار کاربردی

مطالب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
نیاز به راهنمایی دارید؟