خدمات ما

واردات بدلیجات از چین

اشتراک گذاری:

واردات بدلیجات از چین

یکی از روش های پر سود برای واردکنندگان ، واردات بدلیجات از چین است. در سال های اخیر ، کشور چین سرمایه گذاری های وسیعی در زمینه بازار بدلیجات خود انجام داده و همین مورد باعث شده تا بدلیجات این کشور بیشترین بازار صادراتی را در دنیا داشته باشد و این موضوع کشور چین را به یکی از تولید کننده های بنام و حرفه ای بدلیجات در جهان تبدیل کرده است. شرکت چینیران از بهترین شرکت های بازرگانی در ایران است که تخصص ویژه ای در زمینه واردات انواع کالا و واردات بدلیجات از چین دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا از جزییات و هزینه های واردات بدلیجات از چین مطلع شوید.

واردات بدلیجات از چین

مزایای واردات بدلیجات از چین

یکی از محبوب ترین کالاها در حوزه واردات از چین ، بدلیجات است

  1. بدلیجات به دلیل اینکه حجم کمی دارد و تعداد محصولی که در یک کارتن گنجانده میشود بالاست و تعداد بیشتری از محصولات را میتوانید وارد کنید به صرفه تر است .
    و علاوه بر اینکه سود بالایی دارد ، با توجه به اینکه هزینه حمل و نقل کالاها بر اساس حجم و وزن محاسبه میشود حجم و وزن پایین این کالا میتواند یکی از مزیت های کلیدی این کالا باشد که هزینه حمل از چین کاهش می یابد.
  2. قیمت پایین کالاها : قیمت بدلیجات تولید شده در چین ، نسبت به بدلیجاتی که در ایران تولید میشوند هزینه مناسب تری دارد.
  3. تهیه اجناسی که مشابه آن در ایران نیست : به دلیل تولیدات متنوع و نوآوری که چینی ها در ساخت بدلیجات و زیور آلات دارند ، میتوانید اجناس خاصی را واردات کنید که مشابهش در ایران نیست
  4. خرید کالای با کیفیت : بیشتر افراد تصور میکنند که کالاهای چینی بی کیفیت هستند ، اما در حقیقت اینطور نیست و در بازار چین با توجه به وسعت و تنوع تولید کنندگان کالاها با کیفیت ها مختلفی عرضه میگردد .
    برای مثال یکی از علت های واردات بدلیجات از چین ، آبکاری بسیار عالی این محصولات می باشد که ماندگاری و طول عمر این محصولات را افزایش می دهد.
  5. تنوع بالا : یکی دیگر از مزایای خرید از چین و یا واردات بدلیجات از چین ، تنوع بالای این محصولات است ، تفاوت های بسیاری در طراحی و ساخت کالا ها وجود دارد باعث شده توجه مشتریان بسیاری به آنها جلب شود.
واردات بدلیجات از چین

نکات مهم برای واردات بدلیجات از چین

  1. کیفیت بدلیجات واردات : باید به جنس ، آبکاری و موارد دیگری وارداتی از چین دقت زیادی داشته باشید.
  2. قیمت ماسب : باید بتوانید بهترین قیمت را در کنار بهترین کیفیت و از تولید کننده اصلی داشته باشید تا برایتان به صرفه باشد.
  3. خرید بهترین انتخاب : اگر تا به حال به کشور چین سفر کرده باشید ، میدانید که چین یک کشور آسیایی با جمعیت بالاست و شهر های بسیاری برای تولید بدلیجات داردو خرید و واردات بدلیجات از چین تنها به یک شهر محدود نشده است.
  4. توجه به مد روز : برای اینکه فروش خوبی داشته باشید باید اجناسی را وارد کنید تا مطابق با مد روز است ،
  5. خرید از کارخانه و یا تولید کننده معتبر : یکی از مهم ترین نکاتی که باید برای واردات بدلیجات از کشور چین باید رعایت کنید ، خرید از تولید کنده و یا سازنده معتبر است ، زیرا شرکت هایی که بدلیجات یا هر کالای دیگری را غیر مستقیم و با واسطه گری وارد می کنند ، تخصص لازم را برای تشخیص کیفیت آنندارند
  6. خرید از شرکت با سابقه بالا : اجناس وارداتی خود را توسط شرکتی خریداری کنید که در حوزه های مختلف از جمله حوزه مد نظر شما با تجربه و با سابقه باشند ،
    مثلا برای واردات بدلیجات از چین بهتر است از شرکت هایی کمک بگیرید که قبلا در این زمینه فعالیت داشته است و در واردات بدلیجات با سابقه باشد . با شرکت حمل و نقل بین المللی چینیران میتوانید صفر تا صد مراحل واردات بدلیجات و ترخیص و تحویل در درب منزل را با اطمینان انجام دهید.

تماس با شرکت چینیران برای واردات بدلیجات

واردات بدلیجات از چین

واردات بدلیجات از چین با شرکت بازرگانی چینیران

میدانید که واردات زیور آلات از جنس طلا ، نقره و یا استفاده از سنگ های قیمتی در ساخت زیور آلات ، نیاز به سرمایه بالایی دارد ، اما اگر قصد واردات با سرمایه کمتر را دارید ، میتوانید اجناسی از جنس استیل و یا رادیوم استفاده کنید

مشاورین ما فراد متخصصی هستند که سالیان سال در حوزه زیور آلات داخلی و خارجی فعالیت داشته اند و از دانش تخصصی این حوزه بهره مند میباشند برای استفاده از این فرصت کافیست تا با شماره های موجود شرکت چینیران تماس حاصل فرمایید یا در واتس اپ با ما در ارتباط باشید 02162999697 تماس با کارشناسان ما

اگر در انتخاب خود تردید دارید و به راهنمایی یک متخصص نیاز دارید ، مشاوران ما آماده هستند تا به صورت رایگان ، شما را راهنمایی کنند .

مقالات و اخبار کاربردی

مطالب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
نیاز به راهنمایی دارید؟