خدمات ما

خرید عمده عینک از چین با شرکت چینیران

اشتراک گذاری:

خرید عمده عینک از چین - واردات عمده عینک از چین

عینک یکی از محصولات پرطرفدار و پرسود در بازار جهانی است و جزو اکسسوری هایی است که در استایل های متفاوت بسیار پرطرفدار است علاوه بر آن به سلامت چشمان هم کمک می کند.
امروزه بسیاری از کسب و کارها به دنبال خرید عمده عینک از چین هستند به دلیل آنکه بازار فروش عینک در ایران در سال های اخیر رو به افزایش بوده است و همین مسئله باعث شده بسیاری از تاجران و صاحبان مشاغل ، به واردات و خرید عمده عینک از چین با شرکت چینیران رو بیاورند.

خرید عمده عینک از چین
خرید عمده عینک از چین

مراحل واردات و خرید عمده عینک از چین

  • در مرحله اول از آنجایی که عینک ها دارای تنوع بسیار بالا میباشند و انواع مختلفی دارند در ابتدا باید مشخص کنید کدام نوع عینک را دقیقا میخواهید وارد کنید
  • مرحله دوم یافتن شرکت معتبر و متخصص در زمینه حمل و نقل کالا از چین است
  • باید شرکت با سابقه بالا که متخصص در امور واردات و حمل و نقل باشند را انتخاب کنید و در این حالت بهتر است که شرکتی را برگزینید که قادر به انجام صفر تا صد واردات ( از مرحله یافتن تولید کنند و خرید کالا، تا ترخیص و تحویل در کشور و شهر مورد نظرتان) باشند. میتوانید با کمک تیم حرفه ای و متخصص چینیران این مراحل با به راحتی انجام دهید
  • مرحله سوم هماهنگی با فروشنده
  • در این مرحله شرکت چینیران با تیم متخصص خود صفر تا صد هماهنگی با فروشنده های چینی و دریافت پکینگ لیست، پروفرما ، ارسال آدرس انبار و صفر تا صد هماهنگی برای حمل کالا را انجام خواهد داد.
  • مرحله چهارم خرید کالا است
  • در این مرحله پرداخت صورتحساب و حواله را انجام میدهیم
  • پس از خرید کالا از چین ، باید کالای خریداری شده را به انبار شرکت حمل در چین انتقال دهید.
  • در مرحله بعد نوبت به حمل کالا میرسد که شما میتوانید از سه طریق دریایی، هوایی و زمینی اقدام به واردات کالای مد نظر خود نمایید.
  • اگر قصد خرید و واردات عینک را به صورت عمده و در حجم و وزن بالا دارید بهترین روش برای حمل از طریق راه دریایی می باشد. زیرا نرخ حمل دریایی برای واردات کالا در حجم و وزن و ابعاد بالا بصرفه تر از دیگر راه ها می باشد.
  • معمولا مدت زمان رسیدن بارهای هوایی ( بسته به نوع ایرلاین ) بین 7 تا 14 روز می باشد و زمان رسیدن بار دریایی از مبدا چین به ایران بین 70 تا 90 روز زمان میبرد.
  • در شرایطی که مدت زمان رسیدن بار برای واردات عمده از چین برایتان حائز اهمیت است و قصد دارید بارتان در سریع ترین زمان ممکن به دستتان برسد، بهتر است در این صورت از طریق هوایی اقدام به واردات نمایید.
واردات عینک از چین

انواع عینک های مناسب برای خرید عمده

در ادامه چند نمونه از انواع عینک ها را برایتان نام میبریم :

1 عینک آفتابی : ( حفاظت از چشمان در برابر اشعه‌ های مضر آفتاب )
2 عینک شنا : ( برای استفاده در استخر )

3  عینک تک درجه ای : ( این نوع عینک برای کسانی استفاده میشود که فقط یک مشکل بینایی دارند مانند دراز نظری یا کوتاه‌ نظری )
4 عینک چند درجه ای : ( این نوع عینک برای کسانی استفاده میشود که بیش از یک مشکل بینایی دارند مانند کسانی که همزمان دوربین و نزدیک‌ بین هستند )

5 . عینک ایمنی : ( مانند عینک جوشکاری و … این نوع عینک برای محافظت از در برابر ضربه و خطرات دیگر مانند ذرات پراکنده، گرد و غبار، مواد شیمیایی و000 استفاده می‌شود )

6 . عینک کامپیوتر : ( این عینک برای کسانی که برای مدت طولانی از رایانه استفاده می‌کنند و به علت نور پراکنده صفحه نمایش مشکل بینایی دارند، استفاده می‌شود )

7 . عینک های ورزشی : ( برای فعالیت های ورزشی استفاده میشود ).

خرید عمده عینک از چین
خرید عمده عینک از چین

نکات مهم خرید و واردات عمده عینک از چین

قبل از شروع تولید محصولات سفارشی می بایست مجموعه‌ای از مشخصات محصولی را که باید تولید شود به تولید کننده ارائه دهید. عینک‌های آفتابی دارای تنوع بالایی هستند و میتوان ظاهر آنها را با اضافه کردن جزئیات و یا طراحی یک قاب به راحتی خاص و تک کرد

در واقع عاملی که مستقیماً بر قیمت واحد تأثیر می‌گذارند مواد و اجزاء هستند

 مواردی راکه باید مورد بررسی قرار دهید:

  • استانداردهای EN ISO و ASTM رعایت شده‌اند؟
  • چقدر ضخامت دارد؟
  • ضد انعکاس است یا خیر؟
  • لنز از موادی مثل پلی کربنات، شیشه، کامپوزیت یا پلاستیک است؟
  • شکل و رنگ عینک چگونه است؟
  • رنگ‌های استاندارد استفاده شده است یا خیر؟
  • آیا لنزها پلاریزه شده‌اند؟
  • بسته‌بندی استاندارد دارد یا خیر؟
  • مواد قاب چه چیزی است؟ ( فولاد ضد زنگ، آلیاژها، پلی پروپیلن، استات و …)
خرید عمده عینک از چین
خرید عمده عینک از چین

مزایای واردات و خرید عمده عینک از چین

یکی از محبوب ترین کالاهای وارداتی از چین، عینک ها هستند که در ادامه به مزایای خرید عمده عینک از چین میپردازیم :

  1. قیمت پایین کالاها: قیمت انواع مدل های عینک تولید شده در چین، نسبت به عینک هایی که در ایران وجود دارند قیمت مناسب تری دارند.

همانطور که میدانید عینک ها حجم و وزن کمی دارند و تعداد محصولی که میتواند در یک کارتن قرار گرفته شود بالاتر است و تعداد بیشتری از محصولات را میتوانید وارد کنید باتوجه به اینکه هزینه حمل و نقل کالاها بر اساس حجم و وزن محاسبه میشود حجم و وزن پایین این کالا می‌تواند یکی از مزیت های واردات این کالا باشد که هزینه‌های حمل‌ونقل آن را کاهش می‌دهد. به همین دلیل واردات این کالا به صرفه است و سود خوبی دارد

تهیه اجناسی که مشابهش در ایران نیست: به دلیل تولیدات متنوع و نوآوری که چینی ها در ساخت انواع و اقسام عینک ها دارند، میتوانید اجناس خاصی را وارد کنید که مشابهش در ایران نیست.

خرید کالای با کیفیت: بیشتر افراد تصور میکنند که کالاهای چینی بی کیفیت هستند، اما در حقیقت اینطور نیست و در بازار چین با توجه به وسعت و تنوع تولید کنندگان کالاها با کیفیت های مختلفی عرضه می گردد

تنوع بالا یکی دیگر از مزایای خرید عمده عینک از چین ، گوناگونی و تنوع بالایی است که همه ی کالاها در این کشور دارند. تفاوت‌های بسیاری که در طراحی و ساخت کالاها وجود دارد باعث شده توجه مشتریان بسیاری به آنها جلب شود.

همانطور که میدانید صرف کمترین و مناسب ترین هزینه، از فروشنده و یا تولید کننده ی معتبر در مدت زمان کوتاه جهت خرید انواع عینک ها، هماهنگی با فروشنده خارجی،  واردات و ترخیص لوازم تحریر و یا هر کالای دیگری ترفند های خاص خود را دارد. همچنین اطلاع از دستورالعمل ها و مدارک لازم سازمان گمرک جهت واردات و ترخیص اهمیت دارد.

مشاورین ما آماده هستند تا بهترین راهنمایی ها را با توجه به سرمایه، بودجه و نوع کالای مد نظر به صورت رایگان به شما تاجران محترم ارائه دهند و در انتخاب کالای مناسب یاریتان نمایند.

در واقع می‌ توان گفت شرکت چینیران با داشتن سال ها تجربه در زمینه خرید، واردات و ترخیص انواع کالا آماده همکاری با شما تاجران و بازرگانان عزیز می‌باشد.

نتیجه گیری برای واردات عینک از چین

در این مقاله از سایت چینیران ما به تمام جزییات و مراحل خرید عمده عینک از چین اشاره کردیم. زیرا واردات عینک از چین برای تجار تا به امروز سود بالایی را داشته است. چنانچه قصد خرید عمده عینک از چین را دارید میتوانید با کارشناسان ما به شماره 02162999697 تماس گرفته و سفارشات خود را ثبت کنید.

مقالات و اخبار کاربردی

مطالب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
نیاز به راهنمایی دارید؟