خدمات ما

واردات و خرید از علی بابا چین به صورت عمده

اشتراک گذاری:

خرید از علی بابا

گروه علی بابا یک شرکت چند ملیتی تجارت الکترونیکی چینی ست که فروش و خدمات پس از آن را به صورت مشتری به مشتری بنگاه به مشتری و بنگاه به بنگاه از طریق پرتال وب ارائه می دهد. این وبسایت که از سال 1999 توسط فردی به نام جک ما، با الهام از یک شخصیت افسانه ای که در همه جهان شناخته شده است بنیانگذار تجارت آنلاین ، خرید از چین و فروش عمده محصولات و مصنوعات صنعت چین شد. امروزه علی بابا 800 میلیون کاربر دارد و  همه روزه کسب و کار های بزرگ و کوچک بسیاری از طریق خرید از علی بابا محصولات خود را به فروش یا ملزومات خود را تامین میکنند.. 

خرید از علی بابا
خرید از علی بابا چین

خرید از علی بابا چین

امروزه با توسعه بازارهای آنلاین عمده فروشی و خرده فروشی چین تقریبا نیاز به مسافرت های پر هزینه تجاری به کشور مبدا از بین رفته است. جویندگان محصولات مختلف می توانند در این بازار های مجازی به جستجو پرداخته، با تولید کنندگان و توزیع کنندگان و فروشندگان بسیاری در طول روز به گفنگو بپردازند. نهایتا این امکان وجود دارد که با دریافت عکس و ویدئو از نمونه های مختلف درخواست ارسال نمونه واقعی چند محصول را کرده و با دریافت نمونه ها بهترین تصمیم را درباره محصول نهایی که قصد خرید و واردات عمده کالا از چین آن را دارد بگیرند.

 شایان ذکر است سایت علی بابا فروش به صورت خرد و جزیی نیز انجام میدهد و از این رو ست که امکان دریافت نمونه نیز پیش از خرید های عمده فراهم است. خرید و ارسال کالا به صورت خرد و جهت مصرف شخصی معمولا به دلیل قوانین و تعرفه های گمرکی و هزینه های بالای ارسال هوایی به ایران چندان به صرفه نیست و تمرکز این گفتار در حیطه خرید عمده و تجاری می باشد.

برای اینکار آشنایی ابتدایی به زبان انگلیسی جهت پرسیدن یک سری سوالات روتین از فروشندگان کافیست تا علی بابا در طرف مقابل جملات شما را به زیان چینی ساده ترجمه کرده و شما به راحتی با طرف مقابلتان در چین ارتباط برقرار کنید.

برخی از سوالاتی که به طور معمول باید از فروشنکان پرسیده شود عبارتند از:

• حداقل تعداد محصول جهت خرید چقدر باید باشد؟

• قیمت نهایی روی تعداد مشخصی از محصول چقدر خواهد بود؟

• آیا نمونه یا سمپل ارسال می کنند؟

• زمان تولید و تحویل چقدر خواهد بود؟

• هزینه ارسال داخل چین چقدر خواهد بود؟ آیا به صورت رایگان به شرکت کارگو ارسال می کنند؟

• محل انبار و تحویل محصول در کجای چین واقع شده است؟

• آیا می توانند محصول نهایی را مطابق درخواست شما شخصی سازی کنند؟

خرید از علی بابا
خرید از علی بابا چین

مزایای خرید از علی بابا

هنگام گشت و گذار در سایت علی بابا و جستجوی کالا مورد نظرتان احساس می کنید حقیقتا در یک بازار بزرگ قدم گذاشته اید و فروشندگان و بازاریاب ها منتظر شما هستند. همه چیز مهیا ست تا خریدی عالی داشته باشید. کسب و کار جدیدی شروع کنید، کسب کار خود را رونق بخشید و یا تجهیزات و ملزومات واحد صنفی خود را تامین نمایید.

خرید از علی بابا چین

برخی از مزایای خرید از علی بابا را میتوان به صورت زیر برشمرد :

• امکان مذاکره از راه دور با فروشندگان و تولید کنندگان چینی

• تنوع و گستردگی در شرکت های تولید کننده و توزیع کننده محصولات مختلف

• اعتبار سنجی شرکت ها به شکلی که سوابق تیره در تاریخچه حساب کاربری هر شرکت باقی می ماند و تمامی عرضه کنندگان در این پلتفرم رتبه بندی می شوند.  این رتبه بندی و اعتبارسنجی ضریب امنیت تراکنش ها و معاملات را بسیار بالا می برد.

خرید از علی بابا و تحویل در ایران
خرید از علی بابا

خرید از علی بابا چین با چینیران

​خرید در پلتفرم های غیر ایرانی مانند خرید از تائوبائو ، خرید از علی بابا چین ، خرید از علی اکسپرس ، آمازون و غیره برای ایرانیان به صورت واسطه ای امکان پذیر است چرا که این پلتفرم ها ارسال مستقیم به ایران را پشتیبانی نمی کنند و همچنین امکان پرداخت ارزی برای ایرانیان داخل کشور مهیا نیست. از این رو چینیران خدماتی در این زمینه ارائه میدهد که صاحبان کسب و کار های بزرگ و کوچک داخل ایران بتوانند از این طریق احتیاجات فنی و تجاری بنگاه های خود را فراهم سازند.

شرکت چینیران با پرسنل مقیم چین و مسلط به زیان چینی و با دانش نسبت به بازار چین و نحوه برخورد با چالش های جامعه و بازار آن کشور یاری رسان شما در انتخاب محصول مورد نیاز و یا کالای مناسب جهت واردات و تجارت خواهند بود. 

به طور مثال بررسی دقیق تر سوابق و پیشینه مالی شرکت های چینی به منظور اطمینان هر چه بیشتر و انجام معامله ای ایمن تر انجام میشود. 

در صورت نیاز شرکت چینیران می تواند نمونه محصول مشتریان را دریافت و کنترل کیفی نماید و یا با اعزام نیرو در محل از کارخانه بازدید و محصول نهایی را قبل از تسویه حساب کامل با تولید کننده یا فروشنده بازرسی نموده تا از هر گونه ضرر و زیان احتمالی ناشی از ارسال کالای معیوب یا اشتباه پیشگیری شود.

خرید از علی بابا و تحویل در ایران

خدمات کامل شرکت بازرگانی چینیران برای خرید از علی بابا چین

• انجام حوالجات ارزی جهت خرید کالا و پرداخت هزینه های محلی

• منبع یابی جهت یافتن مناسب ترین فروشنده

• مذاکره و خرید از علی بابا چین

• انبارداری و تمجیع کالا زمانیکه از چند فروشنده در فواصل زمانی مختلف خرید می کنید

• ارسال کالا به دبی و ایران

خرید از علی بابا

چالش های خرید از علی بابا و تحویل در ایران

خرید از علی بابا چین معایبی ندارد که بخواهیم به آنها در تقابل با مزایای آن بپردازیم. اما این امر می تواند با چالش هایی روبرو باشد. ما در چینیران در تلاشیم در جهت به حداقل رساندن این چالش ها علاقه مندان به کسب و کار در این حیطه را یاری نماییم. از جمله برخی چالش های احتمالی در مسیر خرید از علی بابا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

• انتقال پول سفید یا تمیز به حساب فروشندگان چینی به نحوی که هیچ یک از طرفین معامله ناخواسته دچار مسائل حقوقی و جرائم مالی نشوند.

• گاهی تعامل با چینی ها در خصوص نحوه بسته بندی محمولات و ارسال آنها به انبار شرکت کارگو با دشواری هایی رو بروست. تیم حمل چینیران این امر را به راحتی برای شما تسهیل کرده و کوتاهترین زمان سفارش شما را از فروشنده در محل انبار تحویل گرفته و پس از تجمیع با سایر محمولات به صورت هوایی یا دریایی ارسال می نمایند. همچنین در صورت لزوم تیم چینیران با پرسنل چینی زبان این تعاملات را به سادگی با طرف معامله چینی انجام میدهند و تجار کوچکترین نگرانی ای بابت سو تفاهمات احتمالی و رخ دادن اشتباه در سفارشات نخواهند داشت.

• یکی از چالش های خرید از علی بابا چین فروشندگانی هستند که محصول نهایی را متفاوت از چیزی که در سایت علی بابا نمایش میدهند ارائه می کنند. برای پیشگیری از این اتفاق تجار می توانند قبل از سفارش اول چند دنمونه از چند فروشنده سفارش داده و به دفتر چینیران ارسال کنند. کارشناسان ما پس از بررسی نمونه ها و ارسال عکس و فیلم در جهت خرید از مطمئن ترین فروشنده و انتخاب بهترین محصول یاری رسان عزیزان وارد کننده خواهند بود.

• چانه زنی در علی بابا امری مرسوم است و شخص مذاکره کننده با فروشنده اگر با فرهنگ و اداب مذاکره این کشور آشنا باشد قطعا می تواند در پایین آوردن قیمت تمام شده کالا موثر باشد. در غیر این صورت فروشنده چینی مانند هر فروشنده دیگری تمام تلاش خود را می کند که با هر طرفندی کالای خود را با قیمت بیشتری به فروش برساند. تخفیف گرفتن روی خرید عمده و ارسال رایگان بار به انبار چینیران قطعا می تواند قیمت تمام شده کالای شما را پایین آورده و بازدهی تجارت شما را تضمین کند.

خرید از علی بابا

سخن آخر درباره خرید از علی بابا

واردات و خرید از علی بابا alibaba با شرکت چینیران میتواند برای شما تجاری که قصد خرید و واردات به ایران را دارید پر سود باشد زیرا شرکت چیینران ، صفر تا صد تمامی مراحل خرید از علی بابا و یا سایت های دیگر چینی که مد نظر دارید را میتواند انجام دهد. چنانچه به مشاوره و یا راهنمایی بیشتر نیاز دارید کافیست با شماره 02162999697 تماس گرفته تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

مقالات و اخبار کاربردی

مطالب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
نیاز به راهنمایی دارید؟