خدمات ما

واردات لوازم ورزشی

اشتراک گذاری:

واردات لوازم ورزشی از چین

واردات لوازم ورزشی از چین

نخستین گام در خصوص واردات از هر کشوری از جمله کشور چین بررسی بازار هدف و شناسایی اقلام مورد نیاز و مورد مصرف این بازار می باشد.

پس از بررسی اقلام مورد نیاز، مصرف کنندگان داخلی باید اقدام به بررسی و شناسایی تولید کنندگان کالاهای مورد نیاز در میان انبوه تولید کنندگان و فروشندگان این محصولات در چین باشیم، که امری بسیار حائز اهمیت و مهم میباشد.

در این مقاله قصد داریم کلیه اطلاعات لازم در مورد واردات لوازم ورزشی از چین را در اختیار شما قرار دهیم؛ تا با توجه به نیاز داخلی کشور در این زمینه برای خرید و واردات از چین اقدام کنید

بیشتر بخوانید : خرید از چین

واردات لوازم ورزشی

واردات لوازم ورزشی

مراحل واردات لوازم ورزشی از چین

در سال های اخیر به دلیل پاندمی کرونا و اعمال محدودیت های سختگیرانه از سوی کشور چین ، سفر به این کشور پهناور تجاری و بازدید و خرید حضوری با چالش هایی مواجه شده است.

به همین دلیل و برای سهولت مشتریان عزیز شرکت بین المللی چینیران از طریق دفتر چین اقدام به مکاتبه با سازندگان و تولید کنندگان چینی مینماید.

در صورت نیاز به بازدید حضوری (بازرسی) و دریافت نمونه، این امر توسط کارشناسان ما انجام خواهد شد و بعد از دریافت نمونه و تایید مشتری، این شرکت به نمایندگی از شما اقدامات لازم جهت ثبت قرارداد ، پرداخت وجوه ، پیگیری های حین تولید و بسته بندی ، حمل و ترخیص را انجام میدهد.

بنابراین اگر با نحوه مکاتبات، خرید و واردات لوازم ورزشی از چین آشنایی ندارید، بهترین کار استفاده از متخصصین این امر و مشاوره با آنهاست.

کارشناسان مسلط به زبان چینی و انگلیسی مجموعه چینیران ، در تمامی مراحل خرید اعم از مکاتبات اولیه ، دریافت نمونه ، ثبت سفارش ، خرید ، ثبت قرارداد ، پرداخت وجه و دریافت کالا در کنار شما عزیزان خواهند بود.

بهترین قیمت حمل بار از چین

واردات لوازم ورزشی

واردات لوازم ورزشی

 لیست کالاهای مناسب برای واردات لوازم ورزشی

در حال حاضر به دلیل پیشرفت روز افزون چین و استفاده از متخصصین و تکنولوژی روز دنیا توسط شرکت های چینی ، بسیاری از برندهای چینی در رتبه های نخست و هم رده با برند های مطرح اروپایی و آمریکایی قرار گرفته اند. این کشور به عنوان یکی از بزرگترین صادر کنندگان ، دارای جایگاه ویژه ای است.

اغلب اقلام ورزشی ساخت چین به بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی و آسیایی صادر میشوند و با استقبال خوب جامعه جهانی مواجه شده اند.

این امر بر خلاف تصورات عامه مردم نشان دهنده کیفیت خوب ، در سطح جهانی محصولات کشور چین میباشد و مقصد جذابی برای واردکنندگان و تاجران در سراسر دنیا شناخته شده است.

پرسود ترین کالاها برای واردات لوازم ورزشی از چین

  • پوشاک ورزشی
  • انواع توپ
  • کیف های ورزشی
  • انواع تجهیزات بدن سازی و لوازم ورزشی در پارک ها
  • تردمیل
  • تجهیزات شنا (مایو ، تیوپ ، عینک و… )
  • لوازم اسکی و اسکیت
  • فوتبال دستی
  • میز بیلیارد
  • راکت ( تنیس ، پینگ پونگ ، بدمینتون و… )
  • و سایر اقلام و وسایل ورزشی

برخی از برند های معروف و مطرح چینی عبارتند از: لی نینگ Li NiNg . ای ان تی ای ANTA . جانسون JOHNSON . کی چیانگ KQIANG . اورینت ORIENT و بسیاری از برند های دیگر.

در خصوص واردات لوازم ورزشی باید توجه داشت که به دلیل تولید برخی از اقلام در داخل کشور و سیاست حمایتی دولت از تولید کنندگان داخلی، واردات کالاهایی که نمونه مشابه داخلی دارند، ممنوع است.

میتوانید برای استعلام و انتخاب محصولات مورد نظر خود با کارشناسان چینیران در تماس باشید.

واردات لوازم ورزشی

 ارتباط با کارشناسان ما در واتساپ

 تعرفه واردات لوازم ورزشی

به دلیل تعدد کالاهای ورزشی و ممنوعیت واردات لوازم ورزشی و تغییر حقوق و عوارض گمرگی بسیاری از کالاهای وارداتی اشراف به اولویت بندی کد و تعرفه های گمرکی امری بدیهی و اجتناب ناپذیر است. به طور کلی کالاهای وارداتی به با 4 اولویت تقسیم بندی میشوند:

کالاهای اولویت 1 : شامل کالاهایی که ارز دولتی به آنها تعلق میگیرد.
کالاهای اولویت 2 : شامل کالاهایی که ممنوعیتی برای واردات ندارند اما شامل دریافت ارز دولتی نمیشوند.
کالاهای اولویت 3 : کالاهای وارداتی که در صورت نداشتن مشابه خارجی اجازه ورود به کشور را دارند.
کالاهای اولویت 4 : شامل کالاهایی که واردات آنها به صورت کلی در حال حاضر ممنوع می باشد.
با داشتن کد تعرفه گمرکی واردات هر کالا (HS code) و مراجعه به سایت گمرگ جمهوری اسلامی ایران میتوانید از اولویت کالای کورد نظر خود آگاه شوید . برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در واحد ترخیص در ارتباط باشید.

تماس تلفنی با کارشناسان چینیران

معروف ترین سایت های چینی برای واردات لوازم ورزشی

در عصر حاضر و با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت به خصوص بعد از پاندمی کرونا که کشورها محدودیت های سختگیرانه ای برای حضور افراد در جامعه تبیین کردند و امکان خرید حضوری وجود نداشت ، خرید اینترنتی و غیر حضوری بیش از پیش …. و حتی بسیاری از تاجران اقدام به خرید و ثبت سفارش غیرحضوری کردند.

کشور چین هم با توجه به رشد روز افزون میزان استفاده از اینترنت از این امر مستثنی نبوده و میتوان گفت بیش از 80 % خرید ها به صورت اینترنتی انجام میشود .

از این رو ( به همین دلیل ) پلتفرم های بسیار خوبی در این کشور وجود دارد که ارتباط میان فروشندگان و تولید کنندگان و خریداران را بسیار راحت کرده است. برخی از این پلتفرم ها عبارتند از :
سایت و اپلیکیشن علی بابا alibaba.com
سایت و اپلیکیشن تائوبائو  world.taobao.com
سایت .com1688
سایت sport.1688.com
سایت made-in–china.com
سایت yiwugo.com

حمل خرده بار از چین

مقالات و اخبار کاربردی

مطالب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
نیاز به راهنمایی دارید؟